نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

عید میلاد

به لطف خدا دیروز مامان جراحی شدن..... الحمدالله الان حالا شون خوبه..... دیروز و امروز روزهای سختی بود. امیدوارم که به واسطه همین جراحی ٬ بهبودی و سلامتی کامل حاصل شه و انشالله خداوند همه مریض ها رو شفا عنایت کنه. 

امروز روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر هم بود جای همگی تون خالی ؛ صبح که از بیمارستان اومدم بیرون ؛ راهم پیچید سمت حرم بی بی ٬‌ انگاری یکی دلمو می برد. با اینکه اصلا یه ذره هم یادم نبود انگار که دعوت شده باشم یهو دیدم دم حرم ایستادم .  رفتم داخل ؛ مراسم خطبه خوانی خادمین حرم برگزار بود چه عطر و بویی..... چه فضایی..... مات شده بودم ولی دلم و پاهام می دویدند ٬‌ جداً دست خودم نبود ..... یه لحظه دیدم دم در و روبروی ضریحم..... دیگه نفهمیدم چقد آدم دور و برم هستن .... اشک بود که می اومد..... 

 ما ساکنین شهرهای زیارتی معمولاً‌ این روزا  زیارت رو می ذاریم واسه زائرا که از راههای دور میان دیگه مگه چی بشه و چجوری خودش دعوت مون کنه.....  

جای همگی تون خالی..... حسابی دعا کردم  همه تون رو .... بازیگوش جونم ٬ بهار٬ توتی ٬‌ زهره ٬ سارا ٬ ملیحه جون ...... خلاصه هر کی رو که یادم می اومد به اسم دعا کردم . امیدوارم که خودش بشنوه ازمون و به بزرگواری و کرامت خودش وساطت تمون کنه پیش اون خالق مهربون.....  

امروز علی رغم خستگی و مشغله فوق العاده زیادی که برام داشت حس آرامش و سکون وصف ناشدنی داشتم  انرژی دعوت صبح به حرم بی بی و اون زیارت و دعا غیر قابل توصیف بود..... 

ممنونم از اینکه همراهم هستین.

نظرات 5 + ارسال نظر
بازیگوش چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

وای عزیزمممممممممم:-(((((((((((((
مرسی به یادم بودی حرم و از تی وی میدیدم دلم پر میکشیییییییییییییییییییییییییید
زیارتت قبول گلم و خدا رو شکر بابت مامانیتتت الهی حاجت روا باشی عزیزم:-***

عزیزم خواهش میشه ان شالله به همین زودی وقتی خواسته ت رو گرفتی خودت میای زیارت
ممنونم گلم

نیلوفر چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://nilo0ofar.mihanblog.com

خدا رو شکر مادرت با موفقیت عمل شد ایشالا زودتر رو به راه بشن.
زیارتت قبول باشه و و اقعاً خوش به حالت

ممنون عزیز دلم
ان شالله قسمت شما

سارا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:00 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com

اینا همش هدیه ست از طرف خدا این حس های قشنگ ...
خوش بحالت ماکه انگار لیاقت نداریم

قبول دارم سارا جونم
ان شالله قسمت شما عزیز دلم

بهار چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:33 http://sana1359.parsiblog.com/

خوب خدا رو شکر که مامان حالشون خوبه . از طرف من سلام مخصوص برسون خدمتشون . ممنون از دعا کردنت عزیزم . گاهی اوقات این طلبیده شدنای یهوئی به قدری به دل آدم میشینه که حد و اندازه نداره . زیارتت قبول باشه انشالا .

ممنونم چشم ان شالله روزی و قسمت شما

مامان کیارش پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:18

خوش بحالت بهارجون من که اینقدر از خدا دور شدم که دیگه این حسهای قشنگ کمتر سراغمو میگیرن ولی تو رو خدا برای منم دعا کن

ان شالله روزی و قسمت شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد