نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

و آخرین احیا امسال ...

سلام دوستای خوبم .... خب اینم از آخرین شب احیای ماه مبارک ... دیگه ماه رمضون افتاده تو سرازیری و چش به هم بذاریم این چن روز هم می گذره مث برق و باد ... درست مث همین چن وقته که با هر صورتی که بود همه تشنگی ها و بی حالی ها و.... مث برق و باد گذشت.... باورم نمیشه امروز 23 ماه رمضونه.... دیشب احیای خیلی جالبی نشد برام یعنی راستشو بخوایین اصلاً به دلم نچسبید ، امیدوارم خدا خودش یه جوری قاطی دعاهای بنده های خوبش ازمون قبول کنه رد کنه ببره .... دیروز عصر زن داداش حالش خوب نبود واسه همون درگیر اون بودم و نتونستم عصری استراحت کنم همینم شد که شب خیلی خوابم می اومد ..... ینی مخم خواب بود بدن و چشمام بیدار.... ما معمولا با مامان دختردایی ها آبجی ها و .... دسته جمعی می ریم حرم واسه احیا بعد هرکی یه جا میشینه تا مشغول صحبت نشیم و بتونیم استفاده ببریم از برنامه ها .... موقع استراحت جمع میشیم یه جا و یه چیزی می خوریم و سخنرانی گوش می دیم ولی دیشب اصلاً برنامه عزاداری و سخنرانی قبل مراسم قرآن به سر گرفتن جالب نبود فقط سخنران قبل دعای جوشن خیلی عالی بود و تونستیم استفاده کنیم ... هوا هم قدری گرم بود ولی خب همونجا به خدا گفتم خدایا امشب نمی دونم چرا اینجوری شد ولی خودت یه جوری قبولش کن بره ..... امیدوارم سال پیش رو سالی باشه که خداوند بهترین مقدرات رو برای همه رقم زده باشه .... سلامتی ، عاقبت بخیری و ....تا اونجا که یادم می اومد برای همه دعا کردم بعضی ها هم که اصلا ً از جلو چشمم کنار نمی رفتن ویژه تر شد.... دیشب دم افطار موضوعی که چن وقته درگیرشم باز عود کرده بود .... دقیقا دم افطار و لحظه اذان .... گفتم خدا جونم به حق این اذان یه جوری خودت درستش کن که دیگه راحت شم از این برنامه هاااااا..... به لطف و کمک خودت امیدوارم که خواستت و اجراش به آنی هستش ..... کن ، فیکون.....

امیدوارم شما دوستای خوبمم منو از دعاهای خیرتون فراموش نکرده باشین ، مخصوصا این افطار و سحرهای باقی مونده رو برام دعا کنید .....

نظرات 11 + ارسال نظر
www.raygan4u.blogfa.com یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:27 http://www.raygan4u.blogfa.com

آیا می خواهید به صورت کاملا رایگان و مجانی صاحب گوشی موبایل ، نوت بوک ، HD TV ، MP3 PLAYER ، و ... شوید ؟ پس عجله کنید
www.raygan4u.blogfa.com

ممنون از خالی خالی بندی ها تون...

توتی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:03

سلام
من از این سه شب فقط دیشبو تونستم برم واسه مراسم دو شب قبلیش خودم تو خونه احیا گرفتم
ولی دیشب جات خالی بهار خیلی مراسم خوبی بود خیلی ...
امیدوارم خدا امسال سرنوشت خوبی رو برامون رقم زده باشه ....
توکلت به خدا باشه همه چی درست می شه
شاید دیر و زود داشته باشه اما سوخت و سوز نداره مطمئن باش ...
یه آیه چند روز پیش خوندم یاد نی تو چه سوره ای بود ولی قسمت اول آیه این بود : آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟
خوندنش یه حس خوبی بهم داد گفتم بهت بگم تا با خوندنش آروم شی ....

ممنون توتی جونم

راضیه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:33 http://2629.blogfa.com/

قبول باشه...باز خوش به حالت که رفتی مراسم....من که خونه احیا گرفتم!

قبول باشه عزیزم

بازیگوش دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

قبول باشه الهی عزیزمممم
الهی که ههممون حاجت رواااااااا

ممنون خانومی .... آمین

بهار دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 http://sana1359.parsiblog.com/

اول تو بگو اون ویژه ترا کیا بودن تا بگم !!!! منم شب 23 کلا خیلی بد بود واسم همشم تقصیر بابک بود و وانیا . اصلا نتونستم جائی برم تو خونه هم که فقط تا ساعت 2 اونم به زور پای تلویزیون نشستم . ولی خوب توی شبای قبل و همون شب تا دو کلی دعات کردم چون یهجورائی درکت می کنم می دونم شرایطتت خیلی سخته ولی خوب اینم می دونم که خدا با بنده اش دشمنی نداره اگه یه موقع یه حاجتی رو برآورده نمی کنه یه صلاح و مصلحت و حکمتی توشه . انشالا که خدا همه رو حاجت روا کنه تو رو هم به خواسته های خوبت برسونه . راستی چند وقته بم نگفتی چه خبر ؟؟؟

ویژه ها رو که خودت می دونی خانوووووووومممممم. امروز قضای همه شون به جا میاد بیاد پای نت ا ف غ ا ن ی

بهار سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 http://sana1359.parsiblog.com/

اگه شد امروز میام نت البته اگه شد ....

ملیحه (خانم پرستار) سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 http://bbm.parsiblog.com

شاید باورت نشه ولی پایه ثابت دعاهای منی ...
عزیزم گاهی یه enter بزن فدات شم ! اینطوری که منسجم می نویسی یه کمی سخته خوندنش

ممنون عزیزم
چشم

sep!deh چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


منم همینطور بودم..

شب 19 که احیاء نرفتم و توی خونه بودم.

شب 21 هم ساعت 1 بود رفتم و از بس سرگیجه داشتم و حالم بد بود هیچی از دعا نفهمیدم.

شب 23 هم که تا ساعت 10:30 مطب دکتر بودم و تا رسیدم خونه 11:20 دقیقه شد و تا نماز و قرآنم رو خوندم و یه چیزی خوردم 12:30 شد. از بس که خسته شده بودم از 12:45تا 1:45 دقیقه خوابیدم..

و بعد هم حس کردم اونطوری دعا به دلم نچسبید.

ایشالا خدا خودش به صلاح و مصلحت خودش حوائجمون رو برآورده کنه..

آمین..

ایشالا تو هم حاجت روا شی گلم..

توی این روزهای باقیمونده ماه رمضون منو خیلی دعااا کن...

ان شالله که خدا خودش قبول کنه از همگی مون

زهره چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:55 http://golesorkh.parsiblog.com/

چه خبر خانوم؟
خوبی؟
کم پیدا شدی...

روزه گی بردتتم زهره جون ...

مامان کیارش پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:16

خوش به سعادتت من که بخاطر بیداری کیارش مجبورم همیشه توی خونه باشم ولی واقعا التماس دعا

ان شالله بزرگ که شد هر جور دوست داشتی پیش می ری....

نانو پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 http://seiedahmad59.blogfa.com

سلام.
بازم پست جدید بازم دعا برای شما.
خدایا دعا میکنیم هر چه زودتر حاجت این بندتو براورده کنی
(آمـــیـــن)
ولی بنظر من هر چی از خدا میخوای دوروبرت هست چشماتو باز کن....

ممنون دوست خوبم ممنون بابت دعاهای قشنگ تون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد