نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

جهاز برون داداشی....

امروز جهاز برون واسه داداشی داشتیم ...... جاتون خالی اولش بزن و بکوب و .... و بعدش کار مث افش ( همون اسب خودمون ) .... از کت و کول افتادم حالا مثلا کارای سنگین رو آقایون انجام میدن ..... خب چیکار کنم انگار همه سلیقه هاشون رو گذاشته بودن روز مبادا ٬ دلشون نمیومد استفاده کنن ٬ انگار میخواست تموم شه..... این میشه که همه چی رو دوباره میچینی و همه میگن ااااااااااا چه خوشگل شد ٬ دستت درد نکنه..... ما اینیم دیگه ، جدیدا دارم استعدادهای نهفته خودمو کشف می کنم ...... خیلی راحت در طول 24 ساعت دارم اندازه شونصد ساعت معمول قبلی م فعالیت می کنم ، فقط کی قاط بزنم یا بیفتم خدا می دونه....

فعلا خدا نگه دار تون تا فرصت بعدی و گزارشی دیگر

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 http://sana1359.parsiblog.com/

جهاز برون داداشی یا زن داداش ؟؟ بهار عروسی همون داداشته که تو اومدن ما کلی زحمت کشیدن ؟؟؟؟
وای گفتی چیدمان چقدر سخته این کار البته بعد که چیده میشه خیلی لذت بخشه ها ولی چیدن اولی و هی جابجا کردن و تازه 60 نفرم نظر بدن واقعا طاقت فرساست . یادش بخیر برای عروسی ما همه کارا رو فقط خودم و بابک انجام دادیم همه کارا رو .....
همشم به این خاطر بود که بابک دوست نداشت کسی تو کارامون نظر بده همه خریدا همه چیدنها .....
حتی تا ساعت 12 ظهر روز عروسی من و بابک کمک بقیه تو حیاط خونه مامانم اینا میوه می شستیم ....
چقدر زود گذشت .....
باورم نمیشه حالا بچه هم داریم .....

فرقی نداره که.... واسه اون میشه جهازبرون واسه این جهاز آورون
داداش بزرگه اس بهار جان
پس حسابی فعالیتهای کثیر الکثیر داشتی موقع عروسی ت.... دنیا همینجوریه دیگه دختر .... تا چش به هم بذاری میشه جهاز برون وانیا

توتی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:13

ایشالا همیشه خونتون مراسم شادی باشه
در ضمن مواظب خودت باش خیلی دوست داریما

ممنون توتی جونم شما عزیزی

سارا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

مبارک باشه خانوم
ان شالله همیشه به شادی همیشه تولد همیشه عروسی .......
خسته نباشی .... تا باشه ازین خستگیا باشه.....
این جا بوس نداره؟؟؟؟؟؟؟

ملیحه (خانم پرستار) سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:31 http://bbm.parsiblog.com

نه ! واقعا وقت عام شدی دیگه!

من متعلق به همه ام.....تشویقم نکنید ... ممنون...

البرز سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:46 http://www.barbaam.persianblog.ir

مبارکا باشه!!!
تا باشه از این کارا

ممنون ان شاله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد