نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

مماخ سوخته شدم ....

امروز اولین جمعه بعد از چندین ماه تلاش مستمر بود که کاری نداشتم ، حتی رسیدگی به بهداشت و جمعه روز نظافت و ..... در نتیجه در راستای درخواست مامان خانومی که چن وقت بود می خواست واسه انجام کاری بره امامزاده و سرچشمه های اطرافش با خواهری و داداش و..... رفتیم . این امامزاده یه منطقه سرسبز و پرآب و باصفا وسط یه بیابونه که کلی بهت مزه میده میری .... خلاصه که هم به کار مامان رسیدیم و هم کلی آب بازی کردیم باهمدیگه. بعدشم که ناهار و چای و استراحت ..... با اینکه خیلی زود به زود ضد آفتابم رو تمدید می کردم و تجهیزات کامل بودم ولی چون مشغول بازی و کار همزمان بودیم  اساسی مماخ سوخته شدم ..... حالا فردا رو باید با مماخی سوخته تشریف فرما شیم اداره .... هر کی هم که از راه برسه میگه ااااا خانوم .... به سلامتی مسافرت تشریف برده بودین؟ خوش گذشت؟ سوغاتی؟..... حالا باز شکر خدا یه مقدار روحیه م عوض شد خدایی  به مماخ سوخته گی ش می ارزید ، اونم واسه من که صد سال یه بار اینجوری لحظه ای از مشغله رها میشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:25 http://sana1359.parsiblog.com

اشکال نداره مماخ سوختگیم خودش عالمی داره جیگر . اگه روغن ارده داری بزن روش چند بار پشت سر هم در طول شب بزنی خیلی زود خوب میشه یعنی تا فردا صبحش دیگه اثر سوختگی نداره . دلم میخاست منم پیشت بودم باهات میومدم . خوش می گذشتا نه ؟؟؟

آخه این پوست من مگه جنبه هم داره مخسره....

راضیه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 http://2629.blogfa.com/

آخ آخ یاد اولین روزی افتادم که میخواستم یونی برم....روز قبلش رفته بودم بیرون کلیدمو جا گذاشته بودم بعد پشت در موندم ....بعدترش حوصلم سر رفت گفتم برم پارک تا یکی بالاخره بیاد ...دم ظهر پاشدم رفتم پارک...دماخ که چه عرض کنم کل صورتم سوخته شده بود.....

مونده بودم فردا چجوری برم یونی با این قیافه دوست پیدا کنم؟

عینهو امروز من دیگه ..... یکی دوتا از همکارا وایساده بودن دم در می گفتن ببینیم کی رفته مسافرت.....

اردی بهشتی شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 http://tanhaeeeii.blogfa.com


خب خوبه خوش گذشت و روحیه ت عوض شد !

آره اردی جون ارزشش رو داشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد