نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

این روزهای من ....

حرف خاصی نیست جز کار و اینکه در چه مرحله ای از هر فعالیت کاری هستم..... یه جاهایی گله گی از بی معرفتی و یه جاهایی هم بیخیالی که سعی داریم ته همه رخدادها رو به همین بیخیالی مبارک برسونیم.... 

 حضرت علی (‌ع) تو نهج البلاغه می فرمایند وقتی سختی و دور از جون مصیبتی بهتون می رسه که تحملش براتون سخته یا مثل بزرگواران صبوری کنید ( صبر جمیل ٬ بدون نق و نوق )‌و یا مثل ابله هان (‌منظور به رو نیاوردن مساله و ...) فراموشش کنید ٬ نه انگار که شما این مساله رو دارید و از اونجایی که مدتهاست صبر جمیل مون ته کشیده روش دوم رو برگزیدیم تا خودش کی مصلحت بدونه و سختی رو ازمون برداره...... 

از دانشگاه بگم براتون که دو جلسه دیگه دارم که این کلاس رو به اتمام برسونم و امتحان پایان ترم و..... ولی خدا وکیلی برای من که اولین تجربه تدریسمه تجربه سختی بود و دهانی ازمان آسفالت شده که اون سرش ناپیدا..... کارهای اداره که خب همکارا لطف مضاعف دارن و همچنان آزارهای رنگ و وارنگه که می رسه ٬‌ دیگه توکل بر خدا ..... دعا کنید یه موضوع کاری دارم اونجوری که مصلحته و خودمم دوست می دارم جفت و جور شه بلکم خلاص شم..... 

این چن وقته همش دارم کارامو پیگیری می کنم که  تهشون درآد و تسویه شه ٬‌ قرض و بدهی هم که قربونش برم نمی دونم چرا هی افزون تر از پیش میشه .... یعنی هاااااااااا این غول بی شاخ و دم کم مونده قورتم بده .... همش این دفترچه قسط هامو بالا پایین می کنم یکی شون که تموم میشه یا نزدیکه تهشه کلی ذوق مرگ میشم واسه خودم.... خب میگن هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد دیگه ..... چه میشه کرد. 

دیگه اینکه شکر خدا ، هزار الحمد الله سلامتی برقراره .....می ریم و میاییم و می گذرونیم این روزهامون رو ..... 

یه پسر دائی دارم که خودش رو هم از زمان فارغ التحصیلی ش سالی یه بار می بینیم! از اول عمرم تابحال یادم نمیاد خوابش رو دیده باشم این چند هفته ،قشنگ هفته ای یکی دوبار تشریف شون رو  میارن خواب بنده و فکرم رو حسابی مشوش فرمودن که یعنی چی؟ این چی می خواد از جون من؟ مطمئنم یه چیزی هست ولی چیه خدا میدونه!! رومم نمیشه به خانواده ش بگم می دونید که این جور مواقع خلق الله اعظم فکرا و تعابیری هرچی دلشون بخوادی می کنن تهش حرص خوردن می مونه واست..... 

جاتون خالی پریروز با مامان رفتیم فروشگاه . در راستای خریدهای سالیانه مامان اندر حمل چند قدمی وسایل خریداری شده تا پای پارکینگ پوستی ازم کنده شد که از ساعت 7 عصر تا 7 صبح فرداش آنچنان خسته خوابیدم که هرچی صدام زده بودن پاشو برو جات بخواب دهن کجی به اصحاب کهف داشتم. کلاً هیچی متوجه نشدم .صبح هم اگه داداشی با لنگه کفش بیدارم نمی کرد اداره هم شدیداً دیر می شد.... یعنی دقیقاً مث اینکه مرده بوده باشم..... 

چن وقته یه حس های بد از فشارهای جانبی بهم دست می ده که می ترسوندم. دعام کنید دوستان..... دعا کنید اندک دارایی های داشته م رو بابت ناشکری های ناخواسته و از سر خستگی از دست ندم  

اگه بهتون سر نمی زنم به بزرگواری خودتون و شلوغی سرم ببخشید سخت مشغول جفت و جوراسیون کارامم بلکم یه سری شون به روال بیفتن یه مدت راحت شم هرچند به قول همکارم اگه عمر نوح هم از خدا بگیری کفاف انجام کارای دنیا رو نمی ده ولی بازم به مهربونی خودتون ببخشیدم

نظرات 5 + ارسال نظر
راضیه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:55 http://2629.blogfa.com/

خواب هات که ایشالا خیره....ولی غیر مستقیم به خودشون بگو...شاید کاسه ای زیز نیم کاسه باشه...چه بدونیم

کار کردن خیلی بهتر از درس خوندنه! خوش به حالت

چی بگم والله شدنی نیست آخه ...
نمی دونم شاید

سارای جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://sari-i.blogsky.com/

انشاله کارات روروال میوفته!

ممنون سارای جونی

نیلوفر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 http://nilo0ofar.mihanblog.com

ایشالا کارای شما هم جفت و جور شه و یکم سرت خلوتت تر بشه
جریان خوابت هم خیره ایشالا

ان شالله

بهار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . خوب به سلامتی پس کلاست در حال اتمامه . خیلی دلم میخاد یه سری حرفا بزنم ولی از بس خودم غر می زنم روم نمیشه به دیگران چیزی بگم جز اینکه انشالا هر چه زودتر تمام مشکلاتت حل بشه هر چند قاعده دنیا اینه که یه مشکل زمانی تموم بشه که از قبلش یه مشکل بدتر شروع شده باشه !!! خوب دیگه همینه اگه خدا به حال خودون بذاردمون دسته گل به آب میدیم اینه که همیشه مشغول یه چیزی هستیم که دائم سرمون بالا باشه و بگیم خدا . ولی به قول تو انشالا سالم باشیم بقیه چیزا سخت یا اسون بهرحال تموم میشه .
من که مدام در حق همه تون دعا کردم این مدت ولی بازم واست می دعائم جیگر .......

آی گفتی رفیق.... میگن غرغرو چو غرغرو ببیند خوشش آید
دستت درد نکنه حالا بعدا کارت دارم یه وقت هماهنگ کنیم اساسی صحبت کنیم

سارا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:33 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

ان شالله خدا بهترین هاشو برات مقدرکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد