نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

کوچولوی غرغرو.....

داشتم با عجله از جلو بازار رد می شدم .... تیکه جلو امام زاده ناصر معمولاً شلوغ و پرترافیکه ، جوری که اگه عجله داشته باشی کلافه میشی بس که آدما آروم آروم و توهم دیگه راه می رن.... دوتا خانوم درحالیکه یه پسربچه تقریباً 4-5 ساله همراهشون بود داشتن تو همین شلوغی راه می رفتن .... پسر کوچولو یه لباس گنگستری با یه کلاه بانمک سرش بود و داشت پا به پای اونا که ظاهراً مادر و مادر بزرگش بودن غرغر کنان می رفت... یه آقای تقریباً جوون هم پشت سرشون در حال حرکت بود... یه لحظه دیدم که آقاهه که انگار داشت مسیرش از این خانوما و پسر کوچولو جدا می شد خم شد و به پسر بچه نزدیک شد ، بعد هم راهش رو جدا کرد و رفت.... پسر کوچولو هق هقی کرد و با همون حالت غرغر بیش از پیشش چیزی به مامانش گفت.... مادربزرگش پرسید: چی میگه این پسر دوبــــــــــــــــاره؟ مامانش با خنده گفت : هیچی بابا میگه اون آقاهه من نیشگون گرفت..... بهانه اس دیگه غر می زنه! من که اینو شنیدم در حالیکه داشتم ازشون پیشی می گرفتم به مامان پسر کوچولو گفتم ؛ طفلک بچه راس می گه آقاهه خم شد لپش رو کشید و رفت.... مامانه که یه لحظه هنگ کرده بود از من پرسید : وااااااا چــــــــــــــــــــرااااااا؟؟ گفتم خب معلومه دیگه پسرت با این لباسا  خواستنیه اخمم که کرده نمکی تر شده .....

حالا حرف بچه رو باور نکنین!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
راضیه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:27 http://2629.blogfa.com/


طفلک بچهههه خوبه راز رو برملا کردی

آره واقعااااااااااااا

سارای پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:42 http://sari-i.blogsky.com/

ادم بزرگها همینن...بچه ها همه چیز را باید برایشان توضیح بدهند...ادمبزرگها حوصله ی بچه ها را سر میبرند!

آی گفتی .....

مریم و محسن پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:13 http://salysky.persianblog.ir

همیشه باب بوده که می گن حرف راست رو از بچه بپرس اخه بچه بلد نیست که دروغ بگه
از دست بزرگترها

ملیحه (خانم پرستار) دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:16 http://bbm.parsiblog.com

ای جووووووووووونم ... عاشق پسر بچه های نازم

خفن شدی هاااااااااااااا ملیح جون....مسعود خان کوجاااان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد