نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اخمخی دیگر .....

از اونجایی که هر چند وقت یه بار یه اخمخی باید پیدا شه که به نحوی هنرمندانه گند بزنه به روان من قنجیشک طفل معصوم و تا یه مدت طولانی تو موود ضد حال بفرستتم و از اونجایی که این نفر مهم نیست از کجا پیداش میشه و فقط بایستی خوب بلد باشه به روانت آفتابه بگیره یکی از این اربابان رجوع اداره که مرتیکه اصلاً کارش به من ربطی نداره و چند وقتی بود که بیخود چپ و راست با سوالات مزخرف و بی ربط پا پی من بود دیروز خیلی تمیز و پاکیزه انجام وظیفه کرد تو روح و روان بنده حقیر و حالمون حسابی گرفته شد ولی خب از آنجایی که شخص شخیص اینجانب دیگه گرگ بارون دیده ای شدم واسه خودم مجدد به طبل بیعاری کوفتیده و با خواهر زاده های گرام بدو بدو بازی کردیم تا اون انرژی منفیه اندکی تخلیه شه..... 

 مرتیکه بیعار خجالتم خوب چیزیه .... معلوم نیست در مورد آدم چی فکر می کنن. اگه بخوام جدی براتون بنویسم و بیخیالی طی نکنم اعصابم در حد یه خش عمیق و ترمیم نشو خط خطی شده و همون قصه غصه همیشه است ولی خب دیگه چیکارش کنم. فقط موندم اگه یه بار دیگه تو اداره مون پیداش شه که میشه ٬ خرخره اش رو بجوم ُ آبرو ریزی راه بندازم و داد و بیداد .... یا فقط  سگ محلی ای که بقیه متوجه نشن و خودش حساب کار دستش بیاد.... اونوخ میگن به این موجودات بلانسبت انسان ( البته بلانسبت بعضی ها که واقعاً انسان هستند و البته انگشت شمار ) فک کن.... واقعاً چجوری میشه بهشون فکر کرد و حتی به این امید بود که اینا می تونن آینده ت رو بسازن و جایگاه خوبی واسه تکیه زدنت باشند ٬ اینایی که با این رفتاراشون اون طفل معصومایی رو که سر زندگی شون هستند رو هم از زندگی ناامید و نسبت به اون بی اعتماد می کنن.... واسه چی فقط هوس.... مگه چقد ارزش داره؟؟؟؟  

بعضی روزا که خسته م از همه چی به خدا میگم خدایا پس کی فرشته نجات منو می رسونی؟ اما جدیداً که این چیزا رو می بینم با خودم میگم واسه چی باید به فکر ازدواج باشم ..... که یه زندان بان دائمی واسه خودم بگیرم اونم یه زندان بان خائن..... آدم از تنهایی بمیره بهتره تا با یه خائن بخواد زندگی کنه..... یعنی واقعاً اینقدر ژن انسانیت بین آقایون کم شده یا شانس من بلنده هرچی باید ببخشید عوضیه به پست من بدبخ می خوره؟؟؟ یعنی من حق زندگی و داشتن یه آینده نرمال و زندگی شاد در کنار خانواده م رو نخواهم داشت؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
راضیه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://2629.blogfa.com/

چی بگیم؟ جامعه ی بدی شده!!

ولی ما باید مثبت اندیش باشیم...ایشالا یه خوبش گیر ما میاد

من که دهترای مثبت اندیشی شدم دیگه راضی جونم اگه بذارن این لهنتی هااااااااا
ان شالله

اردی بهشتی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:58 http://tanhaeeeii.blogfa.com

انشاالله به زودی اون فرشته نجات پیداش میشه عزیزمممم

ممنون گلم

مانیا (مالزی نشین) جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:21 http://notepad.persianblog.ir

چی بگم والا. از این محیط کار و ارباب رجوع گفتی، یادم به چن سال پیش خودم افتاد و تنم لرزید و بسی سوخید برات...
ولی عامو همهء مردا که ایطو نیستن که. اینطوری به مقولهء ازدواج فک نکن

اگه بدونی چی میکشم از دست این جنس مانی جون.... می دونم ولی خب وقتی این چیزا رو می بینی دیگه چی باید فکر کنی.....

سارا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:17 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

ان شالله خدا فرشته ی نجاتتو میفرسته ...
حق داری دنیای بدی شده

نیلوفر شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 http://nilo0ofar.mihanblog.com

چی بگم والا
هستن دیگه از این جور آدما

خدا ازشون نگذره

مژگان یک دنیا عشق شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:19

عزیزم دیگه خیلی بد بین شدی.
اوووووووووووه جامعه ما که پره از این دست آدم نما ها !!!!
حق داری عصبی باشی

مژگان یک دنیا عشق شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

عزیزم دیگه خیلی بد بین شدی.ازدواجو میگم
اوووووووووووه جامعه ما که پره از این دست آدم نما ها !!!!
حق داری عصبی باشی

بدبینم کجا بود مژگان جان خب وقتی هرچی پیش میاد از این اخمخ بازیها تو چنته شه دیگه چی بگم.....

توتی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

ای داد بیداد!
نمی دونم چی بگم فقط خدا باید هوای همه رو داشته باشه....

بهار شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:20 http://sana1359.parsiblog.com

امان از دست تو . شنیدی میگن هر چی سنگه پیش پای لنگه ؟ جریان کار تو شده حالا . تو هم که حساس ......

چه کنیم دیگه خواهرررررررررر

ملیحه (خانم پرستار) یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:46 http://bbm.parsiblog.com

کثافت عوضی آشغال ! (با این آقاهه که گفتی بودم)
ببخشید بی ادبی کردم ولی واسه اینطور آدمها بی ادبی هم کمه .
آره ژن انسانیت توی آقایون در حد نادر هست . اینو میگم چون از این آدما به تور منم زیاد می خوره ! فکر کن ! من ها !
خوک های کثیف!

الهی بگردم می بینی ملیحه جون چی بگی به این اخمخ ها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد