نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

لهنت به تو Arcgis 9.3 ...

چشمام باباغوری زد بس که تو هینترنت دنبال این نرم افزار لهنتی گشتیدم .... نیست که نیست .... انگاری تخم لینکاش رو ملخ کوفت کرده .... اونجاهایی هم که هست دانلود نمیشه .... خسته شدم . اه اه ..... هر وقتم که کارت گیره ، این لهنتی هم اذیتت می کنه .... فعلاً برم کاسه چه کنم دست بگیرم تا ببینم چی میشه .... 

حــــــــــــالا خدا وکیلی چرا بعضی لینکای نرم افزار فیلتر تشریف دارن؟؟ اونوخ.....؟؟؟!!!؟؟ یعنی ما کلاس گذاشتیم آیا.....؟؟؟؟  

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 http://www.mininak.blogsky.com

فیلتره چون ...
"اینجا ایران است :| "

مثبت نگر باش عزیزم ..... استفاده نمی کنیم تا چشمشون درآد محصولاتشون باد کنه دستشون........

بازیگوش سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ای گفتییییییییی ینی تو روحشوووووووووون با این فیل کردناشووووووون همین جوری دیمیهههههههههه

می گن ملت یه کم بخندن .... یا شایدم می خوان ملت مث من فضول مرگ شن

توتی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:05


تو منو یادت رفته....

توتی جونم بیا بخلممممممممممم این چه حرفیه من خودمم یادم رفته

زهره چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:27

اونوخت حالا این به چه درد میخوره؟؟؟

یه نرم افزار تخصصیه زهره جونی برای تهیه نقشه و کارای سنجش از دور استفاده میشه

مانیا (مالزی نشین) چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 http://notepad.persianblog.ir

ای باباااااا

بهار پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 http://sana1359.parsiblog.com

چه حوصله هائی دارین شماها ؟؟؟ منو بکشن بیشتر از یه ساعت نمی تونم پای نت بشینم . حالا که دیگه نیم ساعتشم هنره ......

خب تو که در نوع خودت یه پا پدیده ای دختریم

سلام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:12

نه تو رو خدا می خای نرم افزار ۴ گیگا یاتی رو و به به قیمت ۸۰۰ یورو مفتی پیدا کنی! چقدر کم اشتها!!!!!!!!

په نه په جناب سلام می رم خداد تومن میدم می خرمش فک کردی کم الکی ام رفتم خیلی راحت و بی دغدغه تر از نت گیر آوردم نصبیدم رفت پی کارشششششششششش اوهوممممم

سلام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:20

خوب مبارکه!!!
بترکه چشم حسود!!
به پای هم پیر بشبن الهی ننه!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمکدون معرف حضور نیستی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد