نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اداره جزیره ....

سلام دوستان. من ؛ باران بهار از واحد مرکزی اداره جزیره ، در یک روز بارانی و لطیف گزارش می کنم براتون.... اداره ای که تا دیروز انقده گرم بود که چشم اندازی مث کویر لوت داشت ؛ امروز تبدیل به یه جزیره شده که مأمنی واسه پناه جویان و سیل زدگان شهر و خیابونهای حوالی اداره شده..... آقا جونم براتون بگه این دو روزه بارندگی و هوای خیلی عالی ای داشتیم. امروز صبح هم که هوا سنگ تموم گذاشت و یهو انقده با شدت بارید که سیلاب راه افتاد ..... دقیقاً اداره از سه طرف با آب احاطه شده و نمی دونم چجوری قراره بریم خونه .... الانم که همکارا وایسادن زیر نم نم بارون و دارن به ملت سیل زده می خندن و فیلم می گیرن!!! شهر بارون ندیده و خشکی مث شهر ما خب معلومه دیگه هیچکی تجهیزات بارندگی نداره ، نه واسه خودش و نه واسه ماشینش . واسه همین داستان راه افتاده با این چن قطره بارون..... ولی خودمونیم خوش بحال بچه های شمال کشور که لذت می برن از هوای شهرهاشون.... این چند روز که رسماً خفه شده بودیم از گرما.... بازم شکر خدا یه کم هوا خوب شد

نظرات 7 + ارسال نظر
سارای یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19

خدا بهمون داره حال میده اساسی که ییهو بریم به پیشواز گرما...

شمالی ها هم از بارون خسته ان خانومی

همینطوره باهات موافقم خانوم گلی

راضیه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:40 http://2629.blogfa.com/

این چند روزه اینجا هم سیل شده انقدر بارون میاد...خداروشکر...

شکر خدا به خاطر نعمت هاش

نیلوفر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:34 http://nilo0ofar.mihanblog.com

واقعاً بارون رحمته

بهار یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:23 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . می بینم که خیلیییییییییییییییی زرنگی بابا . هر چی من تو دنیای تنبلی سیر می کنم تو هی تند تند می آپی !!!!
ولی شمالیها هم خیلی از این اب و هوا راضی نیستند کلا تنوع توی همه چیز حتی اب و هوا خوبه چون هر نوع یکنواختی واسه ادم تکراری میشه . اینجا هم این چند روزه بارونای خیلی خوشگلی اومد خدا رو شکر . اینا همش از پاقدم دختر منه ها گفته باشم یه موقع به چیز دیگه ای ربطش ندین !!!!!!!
سیستم خودتحویل گیری رو دارین که ؟؟؟؟؟!!!!!
یه چیزی بگم ؟ شنیدین دعا توی بارون مستجابه ؟ و شنیدین دعای خانمای باردار مستجابه ؟؟؟ باور کن بهار شب جمعه خونه مامانم خوابیده بودم اذان که شد از خواب بیدار شدم چه بارون قشنگی میومد . فکر کن سحر روز جمعه در حال باریدن بارون اینقدر از همه تون یاد کردم و دعاتون کردم که نگو . تو ، زهره ، توتی ، ملیحه و همه بچه های وبلاگی ......
حس خیلی خوبی داشت .......

تو که دیگه از تنبلی رد شدی . دیگه جواب اس هم نمی دی می ندازی گردن باران من....ای مامان بی ترفیت.... یعنی چی؟
پاقدم باران به تو چه خانومم .... دهههههههه
بهار واقعا دوست خیلی خوبی هستی . ممنونم. خدایا دعاهای بهار و باران کوشولوش رو بشنو . بچه های خوبی اند حالا بهار رو نمی دونم ولی باران ماهه

مانیا (مالزی نشین) دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 http://notepad.persianblog.ir

به بههههه... خوش به حالتون

پولداریه دیگه....

زهره دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

اینجا هم بارونای قشنگی اومد

سارا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

خدا رو شکر امسال شروعش با بارون بوده ....

هزار الحمدالله...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد