نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اول سال 91.....

سلام به همگی. 

اول از همه یه عذرخواهی به خاطر حضور کمرنگ و محو اینجانب در بلاگستان و کلا هینترنت.... 

اونور سال که انتهای سال بود و اینورهم که ابتداست معمولاْ همه جا اول و آخر سال حجم کار خیلی بالاست که خب ماهم از این قاعده مستثنی نیستیم.... 

بعد ٬ درخواست یه راهنمایی همراه با عذرخواهی دیگه از اون دسته از دوستان عزیزم که آدرساشون عوض شده! این گودر لهنتی باز نمیشه. با ابزارهای همایونی من هم کاری پیش نمیره ٬ نمیدونم چیکار کنم.... احساس شلخته گی و به هم وری در وبلاگم دارم . از طرفی هم از این بابت شرمنده دوستای گلم هستم ..... خواهشاْ اگه کسی ابزار کارایی داره به دادم برسه. 

اما ایام عید که با وجود زمزمه های دو سه هفته قبل ٬ ما در کمال ناباوری طلسم رو شکستیم و مسافرت تشریف بردیم . جاتون خالی خیلی خوب بود البته دو سه روز اولش برای من خیلی خیلی بد بود و از دماغم اومد جوری که می خواستم بزنم به تیپ و تاپ خانواده و همه چی رو کنسل کنم ولی خب بازم گفتم لعنت بر شیطون ٬ به همون طبل محترم بیعاری خودمون بنوازیم تا ببینیم چی میشه ..... هرچند یاد و خاطره اون اتفاق بد تو  ذهنم موندگاره..... این مساله خیلی هم قابل توجه بهار هستش که ان شالله یه جا براش تعریف کنم که اینقد منو سرزنش نکنه..... از بدی ش که بگذرم سفر خوبی بود و شکر خدا خوش گذشت. عکس هم زیاد گرفتم که مفصله .... اگه دوس داشتین چند تایی رو براتون می ذارم اما فعلاٌ فرصتش نیست ٬‌ باور کنید در حال حاضر خواب هم واسم اولویت آخر شده . دیگه به وبلاگ نمی رسم.... ان شالله کارا راست و ریس شه بعد از شرمندگی همه تون درمیام.

راستی یه چیزی ، یه آقای روح به من و یه سری از اراذل دوستان دوره خوابگاه گفته بودن دهترا قبول نمیشین ولی سال 91 ازدواج می فرماهین..... نیمه اول که تعبیر شد حالا ببینیم نیمه دومش چی میشه!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
راضیه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://2629.blogfa.com/

سلام...رسیدن بخیر
ایشالا که نیمه دومش تعبیر میشه...

سلام راضیه جون ممنون عزیزم
ایشاله

توتی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:59

سلام!
چه روح با حالی بوده اگه دستت می رسه یه سر بفرستش این ور!!!! روحه رو میگما!!!!

سلام بذا اگه راستگو بود سفارشش می کنم دو قبضه

بهار چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:16 http://sana1359.parsiblog.com

به به سرکار خانم ستاره سهیل تشریف فرما شدند !!!!! پس مسافرت تشریف داشتین ؟؟ خیلی نامردی بهار خیلی . امسال ما در نهایت تنهائی بودیم و تو یه سر نیومدی اینجا . تازه میخای دست پیش رو هم بگیری که پس نیفتی نه ؟؟؟ چی رو واسم تعریف می کنی نامرد ؟؟؟؟ خیلی نامردی خیلی خیلی خیلی به توان بی نهایت ضربدر بی نهایت تقسیم بر هر چی نامرده و کلا خیلی نارمدی . اینجا که نیومدی نامرد ولی خوشحالم که اقلا هر جا بودی بهت خوش گذشته . ضمنا نیمه دوم رو روح نمیخاست بگه خودم به باران سفارشت رو کرده بودم واست دعا کنه . وایسا ببینم حالا دیگه باران من شد روح ؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه دستم بت نرسه بهار ....
نامررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد

سلام بر گامبالوی در شرف ترکیدن.... خوبی؟ دمت گرم مگه باران به فکر ما باشه شما کلا جواب ژیام هم ندی یه موقع هااااااااااااااااا
برات آف گذاشتم برو بخونش

زهره جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:56 http://golesorkh.parsiblog.com/

سلام خانومی
خوبی؟
نه خسته...
من که الحمدلله از 13 به اینور هم همچنان بخور و بخواب هستم

والا از آدمیزاد که خیری ندیدیم شاید این روحه حرفش درست در بیاد

اینم لینک آهنگ که میخواستی:
http://ayeneh.persiangig.com/other/gonbade_mina1.wma

سلام عزیزم. ایشاله یهویی همچین کار بریزه رو سرت که تا آخر سال و سالیان سال فعالیت بفرماهی با دلارات فراوان دلم خنک شه
از بابت ممنونم

بهار جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://sana1359.parsiblog.com

یه اف بلند بالا واست گذاشتم
البته امیدوارم از راه به در نشی فقط توی راه بیای .
برو بخونش .....

از قدیم از راه به در کن بودیااااااااااااا
آی ملت بدانید و آگاه باشید ایم منو اغفال کرده بید

بانو جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:29 http://heartplays.persianblog.ir/

پس امسال منتظرم یه خبر خوب از جانب شما باشیم...

تا خدا چی بخواد گلم

ملیحه (خانم پرستار) جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:01 http://bbm.parsiblog.com

نیمه اول رو با این وضعیت درس خوندنت ، چشم بسته غیب گفته !

چیکار کنیم خب روحه دیگه رووووووووووووح که نیست توام....

سارای شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

خوبی؟!

سلام سارای جون خیلی وقته منتظرتم می تونی واسه این گودر کمکم کنی ابزارآلات خودم به کارم نیومده نمی تونم بازش کنم

افسونگر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:13 http://man-afsoongaram.persianblog.ir

ایشالا که نیمه دومش تعبیر میشه

ممنون عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد