نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

از بی نتی مریدیم خب....

ووووووووووووویییییییییییییی خواهر نت نداری چقد سخته ...... یه ذره وقتایی رو هم که موقع استراحت هول هولی می یومدم اینجوووووووو این بی نتی دم عیدی ازمون گرفته ُ با جر زنی خان داداش شارژ نمیشه!!! خب مام که گناه داریم خواهررررررر.... اما بالاخره رحم به دل و جیف داداشی اومده انگارررر .... شارژ می شویم و از این بابت خوشحالیم ٬ البت اگه این بدیو بدیو های دم عید بذاره بیایم اینجووو.... اگه یه موقع نشد بیام از حالا تبریک می گم خدمت همگی دوست جونی هاااااا و از همین تریبون اعلام می نمایم که اینجانب بادمجان بم ٬‌ هیچگونه آفتی رو به خود نمی گیرم و از این بابت خیال همگی تان تخت باد.  

همه شما عزیزایی رو که اینجا می آیید و این خونه رو رونق می دید دوست دارم .... برام سال نویی دعا کنید . ان شالله سال پربار و شادی رو داشته باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:19 http://sana1359.parsiblog.com

برات سال خیلی خوبی رو ارزو می کنم .
پیشاپیش سال نوت مبارک .....

سال نو تو هم مبارک رفیق....ان شالله سال ÷رخیر و برکت و شادی باشه واست

سارای شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:09

توتی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:19

اول شدم؟؟؟
سلام عزیزم!
ای داد بیداد حدس زدم نت نداری چقده من با هوشم!!!!!
راستی اون شب تک زنگ زدی یا زنگ زدی؟! ببخشید جواب ندادم یکی این که شک داشتم که زنگه یا تک زنگ دیگه این که همه خواب بودن نمی تونستم حرف بزنم خونه ما سر شب همه می خوابن!!!! شارژ هم نداشتم که فرداش خودم بهت زنگ بزنم شرمنده واقعا....

سلام خانومی....
تک بود ولی نگرفت که یعنی اصلا زنگ نخورد.....وای ببخشید بد موقع بوده....

بانو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:57 http://heartplays.persianblog.ir/

خداییش نت نداشتن سخته...
امیدوارم سالی سرشار از برکت و شادی داشته باشی...

عزیزم ممنونتم امیدوارو شما هم سال خوبی داشته باشی سال برآورده شدن همه آرزوهای خوب .....

ملیحه (خانم پرستار) شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:11 http://bbm.parsiblog.com

عیدت مبارک
فعلا همین
چون مسافرتیم

عید شما هم مبارک عزیزم . خوش بگذره به سلامتی کجا؟ اینجا بیای و بی خبر بری خونت پای خودته هااااااااااا گفته باشم.

زهره یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:57 http://golesorkh.parsiblog.com/

سلام چطوری؟
خوبی خانومی؟
نمی دونم چرا فکر میکردم واسه پست قبلی کامنتیدم اما نیست انگار...
آره
بی نتی هم بد دردیه...خدا نصیب نکنه

سال نوی خودتم خیلی مبارک پبشاپیش..ایشالا که این سال - سالی باشه که منتظرشی

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک ان شالله سال برآورده شدن همه آنچه از خدا می خوای باشه و به همه آرزوهای قشنگت برسی

توتی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:36

نترس بابا موبایل من اکثرا رو سایلنته

خب خدارو شکر خیالم راحت شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد