نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

برام دعا کنید

سخت در تدارک برای پوشش هزینه ها و اقساط محترم می باشم. دنبال یه کار و محل درآمد دیگه ام ، حتی شده پروژه ای..... برام خیلی دعا کنید. دیگه حتی تقریباً قید درسم رو هم زدم چیزی که ادامه ش و موفقیتم در اون جزء آرزوهامه .... امروز کلی حرصم دراومد از دست این مسئول مستقیم زبون نفهممون.... نمی دونم چش شده ٬ قبلاْ که نیروش بودم خیلی بهتر می تونستم  باهاش کنار بیام و اخلاقش تو دستم بود . خیلی خیلی قابل تحمل تر بود..... فقط امیدوارم  یه جوری شه حرفی رو که امروز با کمال خونسردی بهم می زد رو خودشم تجربه کنه و دقیقاْ تو همون شرایط قرار بگیره ُ؛ ببینم اونخ چی میگه ..... خوبه که آدم یه ذره دیگرون رو درک کنه ، مخصوصاً وقتی گره مشکل دستشه  و فقط باید زحمت بکشه و عدالت رو برقرار کنه حتی یه ذره .....

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:55 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

ان شالله همه ی مشکلاتت حل بشه

ممنون

اردیبهشتی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:59 http://tanhaeeii.blogfa.com

موفق باشی عزیزمم
به امید خدا

ممنون اردی جون

محبوبه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:47

موفق باشی

sep!deh چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 http://lahzehayesepid.blogsky.com


وایییی من فکر می‌کردم نزدیکای آخر سال که میشه فقط خودم خیلی گره مالی می‌افته تو کارممم..

پس تو هم بلهههه!!!

ایشالا که حل میشه گلم، توکلت به خدا باشه..

راستی میگن اگه سوره تکاثر رو روزای دوشنبه و چهارشنبه 40 مرتبه بخونی همون روز مشکل مالیت حل میشه

یکی از دوستای من تجربه کرده بود!

ممنون عزیز دلم حتما می خونمش دستت درد نکنه که بهم گفتی

ملیحه (خانم پرستار) چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:03 http://bbm.parsiblog.com

دعا می کنم گلم
...
ایمیلت رو چک کن خانومی

ممنونم ملیحه جونی. اگ خواستی خصوصی بنویسی فقط اشاره کن تایید نمی کنم میشه خصوصی

بهار چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:55 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . خوبی ؟ نگران هیچی نباش بهارجان . خدا بزرگه . ولی یه ختمی بهت میگم واسه کار پیدا کردن حرف نداره . شایدم بلد باشی . من خودم تجربه اش کردم . مجربه . ختم بسم الله الرحمن الرحیم . چهل روزه . روز اول یه دور تسبیح میگی بسم ا...... روز دوم دو دور روز سوم سه دور تا روز چهلم که 40 دور بسم الله الرحمن الرحیم میگی . من که برداشتم نتیجه دیدم تو هم بردار انشالا که هر جور خیر و صلاح باشه اون چیزی که میخای واست جور شه .

ممنون خانومی دستت درد نکنه حتما استفاده می کنم نمی دونستم این ختم رو اینا رو تایید می کنم تا دوستای دیگه ای هم که اینجا میان اگه دوس داشتن استفاده کنن نتیجه اش رو هم بهمون بگن

توتی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

سلام عزیزم!
نگران نباش ایشالا خدا کمکت می کنه
ختم سوره احزاب هم جواب می ده
بیا پیشم اونجا بیشتر نوشتم راجع بهش.

سلام خانومی ممنون از راهنمایی و دلسوزیهات گلم.
چشم اومدم

مانیا (مانلی سابق) پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:39 http://notepad.persianblog.ir

ایشالا که همه چی درست میشه همونطوری که میخوای

ممنون مانیا جونم . فعلا که پنجری نت گرفتم کمتر میام اینجا

زهره پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:43 http://golesorkh.parsiblog.com

این ختم رو بهار به منم گفت...فعلآ مشغولیات درست کردم واسه مامان خانم!!
ببینم به روز چهلم نرسیده خبری میشه یا نه...

آخه مسئله اینه که نمی دونمم که از کجا باید خبری بشه دقیقآ!!
خب خنده نداره که نمی دونم دنبال کار بودن یعنی چی؟!

ایشالا که واسه تو هم زودی کار دیگه ای که میخوای پبدا میشه...
بدبختی اینجاس که دیگه کار پروژه ای هم جایی خبری نیست!!

والللللللللللا

خب چرا خودت ختم رو نگرفتی دختر جون ....
معلومه دیگه شما رفتی اینور اونور درخواست کار دادی یهو زنگ می زنن میگن بیا یا مثلا دعوت به همکاری میشی واسه یه پروژه حسابی نون و آب دار. درست میشه ان شالله زهره جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد