نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

ممنون دوست جونی هااااااااااا

از همه دوستای عزیزم بابت تبریک ها و هدیه های خوشگل شون ممنونم . تک تک شون برام یه دنیا ارزش داره . همین که به یادم بودین و واسم کامنت گذاشتین خودش یه عالمه ارزشمند بود . بعضی از دوستای گلمم که دیگه حسابی شرمنده کرده بودین واقعاْ خجالت زده شدم . ممنون از همه محبت هاتون. 

زهره جون کادوت پر از انرژی و شادی بود واسم . شاید بگم قشنگ ترین و سورپرایز کننده ترین بود و البته اولین کادو ٬ اونم با اون رمان خوشگل دورش .... ممنون.  

توتی جون کادوی خیلی مَلَس و نازی بود ..... مرسی گلم. 

سارا جون خیلی دوس دارم ببینمت ولی فک نکنم حالا حالا ها بشه کاش لااقل یه عکس ازت می دیدم. بابت دعاهای قشنگت ممنونم بهترین کادو طلب خیر بود واسم.... ممنون .  

بانو جونم ممنون بابت آرزوی قشنگت ، بسی بسیار مشعوف شدیم از کادو قشنگتان ، بی اغراق بگوییم حرف دلمان بود .... تشکرات ویژه.....  

مانلی جونم ممنون که اومدی شرمنده درویشانه بود و ایضاْ هول هولکی .... یادم رفته بود کیک بذارم ....

ملیحه جونی خیلی خجالتم دادی ، رونق جشن تولدم شدی خانومی ..... بادکنکهای رنگی رنگی .... آهنگای خوشگل خوشگل تولد..... اس ام اس های خوکشل.... مرسی عزیزم . 

بهار جان شرمنده م کردی رفیق.... تولد مامان هم مبارک باشه از طرف من هم تبریک بگو بهشون.... من گفتم اینقد خانومی ازشون می باره .... نگو "دی ماهی" هستن. حضوری هم می رسم خدمتتون اگر خدا بخواهد و دست فرمانمان سفت شود....  

دخترک عزیزم بابت حکمت قشنگی که برام نوشتی ممنون . حق هم همینه .... موفق باشی

گنجشکک پرگوی خودم ، ممنون عزیزم .... گفتم برات 23 سالم شد.... کلی جوون تر شدم فاز داد..... البته یه کم خطا داشتم ولی خب خیلی جالب بود. 

آبانه جونی ، خوشکل خانوم  مهربونم ممنونتم عزیزم ......  

باران جان خاله ممنونم ازت ..... خیلی خوشگل نوشتی که بزرگ شدن یه کم درد داره ..... خیلی جالب بود خانومی واقعاً به دلم نشست .... بوووووووس 

خود خودم خوش اومدی عزیزم این حرفا کدومه ٬ بی کادو هم همه تون عزیز هستین خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ..... 

رونق این گوشه دل من که سعی می کنم همیشه شاد نگهش دارم حضور گرم تک تک شما و کامنتهای پرانرژی تونه.... از همه تون ممنونم. کاش می دونستید و شاید هم می دونید که داشتن اینجا و شماها چقد برام ارزشمنده.

نظرات 8 + ارسال نظر
توتی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:47

سلام عزیزم
باران جونم ببخشید کادوی من در مقایسه با کادوی بقیه خیلی کم و بی زرق و برق بود... ببخشید...
راستی اومدم بهت بگم که من 18 دی هستم.
دوست دارم خوشکل خانوم!

وایییییییییییییی عزیزمممممممممممم این حرفا کدومه اتفاقا از همه پر احساس تر خانومانه تر و قابل لمس تر بود فدات شم
از همین حالا تولدت مبارک گلم ای ول به همه دی ماهی های عزیزم

اردیبهشتی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:49 http://tanhaeeii.blogfa.com

من دیر اومدم

تولدشون مبارک

خوش اومدی اردی جون ممنونم

زهره یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 http://golesorkh.parsiblog.com

زهره جون

ermes یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 http://ermes-3.blogsky.com/

دوستانی دارم بهتر از برگ درخت !

مانلی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:16 http://notepad.persianblog.ir

ایشالا 120ساله باشی

ممنون مانلی جونم

مرتضی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:42 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ پر محتوایی داری!؟
به وبلاگ منم سر بزنید...
موفق باشی

سلام از آشنایی تون خوشوقتم

عروس خانم دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:58 http://aroskhanoom.blogfa.com

حالا من از خجالت چیکار کنم؟کجا برم؟
چرا نگفتی؟
تولدت مبارک البته با تاخیر
شرمنده

عزیز دلم این چه حرفیه فدات شم می دونی که ما دو تا دی در دی هستیم

ermes سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:39

رنگی به رنگ چشم سیاهت نمی‌رسد
شب می‌دود، به مرز شباهت نمی‌رسد

من اشتباه کردم اگر ماه گفتمت
خورشید هم به صورت ماهت نمی‌رسد

هر دفعه کودک غزلم می‌پرد هوا
دستش به میوه‌های نگاهت نمی‌رسد

هر وقت می‌زند به سرم فکر عاشقی
جایی به جز کنار و پناهت نمی‌رسد

یا تو نخوانده‌ای که بیایی به دیدنم
یا نامه‌های چشم به راهت نمی‌رسد

چقد قشنگ بود واقعاً لذت بردم ممنون کاش بازم از این لطف ها شامل حالمون بشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد