نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

خدایا....

دیروز یه موضوع خیلی ناراحت کننده داشتم.... اینقدری که به شدت سردرد کردم. تمام طول عصر و شب اون روز رو تا  الان .... داشتم فکر می کردم شاید بشه آدما رو به دو دسته کلی تقسیم کرد : یه عده که هم ظاهرشون انسانه و هم باطن شون و دسته دوم که متاسفانه از انسانیت فقط ظاهرش رو دارن !!!!  

گرگهایی هستن در کسوت انسان ٬ حواست نباشه گلوت رو می درن.... جوری که زنده نمونی حتی یه لحظه !  به هر ترتیب که بتونن این کار رو می کنن.... هیچی هم این وسط مهم نیست ٬‌حتی عزیزترینها....

خدایا انسانیت کجا رفته ؟  احساس ٬ وفاداری ٬ شرف ٬ نجابت .... دنیا وارونه شده واقعا؟ انگار می کنن که اونا به حق اند و ما سخت در اشتباه .... 

نظرات 5 + ارسال نظر
توتی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:54

سلام چی شده؟ خوب یه جوری حرف بزن تا مام بفهمیم؟
تو که سکیوریتت از من بالا تره!!!!!!!!

بخوام بگم باز سردرد میگیرم توتی جون بذار به درد خودم بمیرم بلکم یادم بره
مجبورم بگم جهنممممممم بیخیال

سارا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:30 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

میدونم چی میگی حق داری سردرد بگیری.....
اما دنیاست دیگه گرگم داره . امیدوارم دیگه فقط فرشته هاش به طورت بخوره

این یکی خداییش جونور بود گرگا خجالت می کشن اگه این بهشون منتسب شه!!

سارا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

از جوابت حس کردم خیلی ناراحتی . نمیدونم چی شده اما هرچی که هست امیدوارم از ذهنت پاک بشه که اینقدر غصه نخوری .اما دیگه نگی بذار به درد خودم بمیرمااااااااا چرا تو بمیری عزیزم ؟؟؟
خدا اون ادمای درنده رو از رو زمین برداره

ممنون عزیزم چشم آخه هرکی دیگه هم جای من بود غصه اش میشد

باران شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 http://livingwithyou.blogfa.com


راست میگی خاله بعضی ها بدجوری دل می سوزونن

سوختم هاااااااااااا ینی .... شکستم اصلا

ستاره شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 http://in-yek-zendegist.blogfa.com

آخی ! چی شده؟ خدا ازش نگذره اونی که ناراحتت کرده عزیزم .
عب نداره ...

چی بگم ستاره جون هر ورشو نیگا می کنه آتیش می گیری. خونه ، سر کار ، بیرون .... امروز خداییش دلم واسه خودمون بعنوان یه خانوم سوخید که اینا رو نوشتم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد