نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

جوانی در انتهای راه ....

دارم برمی گردم خونه ، سر ظهره و هوا حسابی گرممممم. منتظر تاکسی هستم . یه خانوم تقریباً مسنّ هم ایستاده کنارم. بالاخره یه تاکسی گیر میارمmahsae-ali و سوار میشم. 

راننده یه آقای مسنّه. یه قدری که حرکت میکنه برمی گرده تو آینه بهم نگاه میکنه و میگه : اون خانوم رو دیدین که کنارتون ایستاده بود ؟ همسایه مه .... منتظر بود برم التماسش کنم بیاد سوار شه ، منم که تا بحال به برادرمم التماس نکردم . خب ماشیییییییییییینه..... هرکی دوس داشت میاد سوار میشه هرکی هم دوس نداشت نه.... 

یادم افتاد به چهره مظلوم اون خانوم مسنّ ، با خودم گفتم لابد رودرواسی داشته با همسایه اش گفته یه وَخ رو ملاحظه همسایگی کرایه نمی گیره و .... اما راننده انگار خیلی شاکی شده بود از دست همسایه ش. یه جورایی انگار سوخته بود .... حسابی داشت جلّز و ولّز می کرد.Electric انگاری دنبال راهی بود که حرص ش رو خالی کنه.

اهمیت ندادم با خودم گفتم حالا خب سوار نشده باشه .....  

یه کم دیگه که جلوتر رفتیم  دوباره میگه : ببخشید خانوم شما کسی رو سراغ ندارید که مایل باشه ..... شه. از تو آینه نگام میفته بهش ، گوّله آتیشه....  

خودمو به نشنیدن می زنم ، میگه : نمی شناسین کسی رو که .... 

ایندفعه دیگه با لحن عصبانی ای می گم :نخیررررررررررر آقااااااااااااااااااااا 

حالا دیگه دوزاریم افتاده بود که اون طفلی چرا سوار نشده. احتمالاً سر ظهری و تو اون گرمای هوا ، دیگه حوصله مزاحمت این بنده خدا رو نداشته . ولی جاتون خالی پیر مرده عینهو این جوانای بی کلّه ای که "نه" می شنون ، کلی احساس می کنن غرورشون لگد مال شده و دنبال یه راهی اند که سریع بِرن با یکی دیگه ازدواج کنن تا به طرف یه دهن کجی کرده باشن ، رفتار می کرد.  

جوون بمونید

نظرات 5 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:51 http://www.site01.orq.ir

۶۰۵۱۵۱۲بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

باشه

دخترک جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 http://nasinej26.blogfa.com

سلام آبجی خوبی؟عجب پست با حال خنده داری نوشتی

راستی عزیزم خوشحال میشم نظرت و بدونم
درآخر عزیز خودمی

خواهش میشه عزیزم.
برات نظر گذاشتم خانومی

اردیبهشتی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 http://tanhaeeeii.blogfa.com


نمی شناسین چی ؟

سلام خانومی خوشحالم اینجا می بینمت

بهار جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 http://sana1359.parsiblog.com

سلاملیکم . میگما بیخود نیست به من میگی تنبلا !!!!!! ببین چند تا پست نوشتی این چند روزه ها . البته تعجبی نداره عزیزم . تو سرکار هم کامی در اختیارته اما من نخیر . تو خونه هم که می رسم با اجازت تا 6 و 7 می خوابم بعدم یا مهمونی یا آشپزی یا سریال این چند شبم احیا ولی خوب بعد ماه رمضون انشالا برمی گردم و می آپم . راستی میگما تو مریضی جوووون !!!! مردم رو ناامید می کنی ؟؟؟؟؟!!!! خودت خوشت میاد کسی تو ذوقت بزنه !!!! خوب حالا چی میشد دل اون بنده خدا رو اقلا تا محل پیاده شدن خوش می کردی ؟؟؟؟ ای ظالم جوون درک نکن . حالا ببین کی نتیجه شکستن دل یه جوون ناکام رو ببینی !! خدا بهت رحم کنه . وبلاگ خودتم تار عنکبوت بسته هی هر روز هر روز آپ می کنی دل منو بسوزونی هان ؟؟؟؟؟؟ ا ف غ ا ن ی !!!!!!
آخیشش!!!!! چقدر وقت بود این کلمه تو دلم بود داشتم می ترکیدما . حالا راحت شدم ......

و آآآآآآآآآآماااااا اندر توجیهات تنبلیییییییییییییییییی خب پکیدم بس که اومدم تو وبلاگت با سر رفتم تو دیوار دخترررررررررررررررررر
تازه شم اصلنشم دلشو نشکوندم اون میخواست دل پیرزن مردم رو بسوزونه منم عصبانی شدم
راحت باش ا ف غ ا ن ی من

نیلوفر شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:01 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

من جای خالی رو نتونستم پر کنم؟ صیغه شه؟

دقیقاً زدی تو خال . معلومه از بقیه بچه ها گیرا تری. برا همین منم عصبانی شدم دل جوون مردم رو شکوندم دیگه. پیرمرده از لج ینکه بهش محل نذاشته بودن می خواست هرجور شده لج حاج خانومه رو در بیاره . گفتم که عینهو این جوونای بی کله می موند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد