نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

۱۴۱۴۱ .....

* امروز یکی از همکارا ازم خواست سوابق بیمه ش رو بررسی کنم و ببینم تاریخ بازنشستگی ش حدودا کی هستش..... میگه خانوم... من ۱۳۶۴ اومدم سرکار ٬ پس اقل کم باید ۱۳۹۴ بازنشست شم  ٬‌الان که نباید وقتش شده باشه.... چون من از تبصره و .... مربوط به مشاغل سخت و زیان آور هم استفاده نکردم .... 

 بعد از اینکه کارش رو راه انداختم داشتم به تاریخ بازنشستگی خودم فک می کردم ٬ اگه با همین روال کار کنم و سابقه بیمه ای داشته باشم سال ۱۴۱۴ بازنشست می شم . چه سال خوکشلی....Painter اووووووووووووه ٬ یه قرن دیگه.......... تا اون موقع کی مرده کی زنده..... از کجا معلوم با این اوضاع کار و این امنیت کاری و این شرایط مشنگی اینجانب به کار تا اونجا دووم بیارم..... فک کن ۱۴۱۴.......... خیلیه هاااااااااااااااااااااا.  

 * بعد از مدتها فرصت شد یه دستی به سر و گوش این قالب بکشمGirl Power هرچند اونی که دوس داشتم نشد  ولی خب گمونم از قبلیه خیلی بهتره. نظر شما چیه بچه ها؟  

* زورم نرسید این زبل خان رو از اینجا بردارم و یه چیز متناسب با قالب جدید بذارم اگه راهکار سراغ دارید بسم ا... اگرنه به بزرگواری خودتون لوس بازی هاشو تحمل کنید.  

نظرات 3 + ارسال نظر
فریاد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:44 http://faryad80.blogsky.com/

سلام .
زیاد نگران بازنشستگی نباش زیاد جالب نیست .
البته من هنوز مونده بازنشسته بشم ولی من کلا از این مساله خوشم نمیاد دوست دارم تا جان در بدن دارم کار کنم

خب یه جورایی خسته بیدم خواهرررررررر

بانو چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://mymindowl.persianblog.ir

تا چشم رو هم بذاری ... نصفش رفته... سالها انگار دنبال هم کردن...

بله همینطوره بانو جان ... کاش ثمری هم داشته باشه

بازیگوش چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:26 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

راس میگه بانووو...ایشالا به سلامتی بگذره:)
قالبت ناز شده بهتر از اون فونتته درشت شده:دی

ممنون عزیز دلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد