نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

لطفا دعا و کمک....

 

داوطلب گرامی شما به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۰ دانشگاه ...... راه یافته اید جهت اطلاع از تاریخ و زمان مصاحبه به پایگاه اینترنتی ....... مراجعه فرمایید........ 

 

باورم نمیشه ٬ یعنی میشه !!!! حالا اومدیم و شد ٬ چطوری از پس هزینه ها و ..... بربیام تنهایی!!!!! کارم چی میشه!!!! چه واکنشی نشون میدن؟؟؟؟؟؟یعنی میشه ..........  

تو بخوای رد خور نداره همه چی رو هم جفت و جور می کنی ..... اگه صلاحمه بخواه واسم . خودت می دونی که من عاشق ادامه تحصیلم و یه جورایی تو این شرایطی که دارم بهش نیاز دارم.مصلحتم رو درش قرار بده و خودت دستمو بگیر. 

واسم دعا کنید ٬ اگه بشه معلومه فقط و فقط خواست خودشه. چون من هیچ جوری آمادگی و توانش رو ندارم. چه از نظر علمی و چه از نظر مادی و شرایط دیگه. 

 واسم دعا کنید.چقد بده نشه!!!! حائز شرایط بشی ولی به خاطر یه سری مسائل امکانش برات فراهم نشه..... دوستان اگه کسی اطلاعاتی در این خصوص داره راهنمایی م کنه. بورسیه تنها راهمه. اونم که به این راحتی و به هرکسی که نمی دن .... نمی دونم چیکار کنم. کمکم کنید. 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 http://mymindowl.persianblog.ir

تبریک می گم... ایشالله قبول می شی ...
عیدت هم مبارک...

سلام عزیزم
ممنون . عید تو هم مبارک
برام دعا کن

بازیگوش یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الهییییی دعات میکنم گلممم اما باور کن من چیزی سر در نمیارم...

سلام عزیزم
دعاهات خودش یه کمک بزرگه ممنون که به فکرمی گلم
بوووووووووسسسسسسسسس

آبانه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://abaneh.blogfa.com

عزیز دلم باران جونم از ته دل دعا میکنم که بشه

قربونت عزیزم ان شالله لطف داری ممنون

توت فرنگی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:10

سلام
هر چی خدا بخواد همونه...
هر چی هم شد بدون صلاحت همون بوده
بیا پیشم دلم تنگه برات

سلام عزیز دلم
مسلما همینطوره
دیروز اومدم خونه ت خبری نبود

نیلوفر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

به به مبارکه
توکل به خدا ایشالا همه چی جور بشه عزیزم

ممنون عزیزم ان شالله

بهار شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:31 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . خوبی ؟ بالاخره اومدم . معرفی می کنم : گیگیلی هستم !!!!
به قول خودت البته .......
باور کن اینقدر خسته بودم که نفهمیدم کی خوابم برد !!!!!
خوش به حالت باران . کاش منم می تونستم درس بخونم . احساس می کنم سلول سلول بدنم داره کتاب و دفتر و کلاس رو فریاد می کنه ولی امان از تنبلی ......
من که همیشه به یادت هستم تو هم به یاد من و بقیه باش . راستی آپ کردم بیا بخون جیگر .....
ا ف غ ا ن ی ..
همین طوری دلم خواست بگم چون خیلی وقت بود نگفته بودم !!!

آخه گیگیلی من بعد از ظهر جمعه و خستگی ......
آخی عیبی نداره دعا کن من قبول شم قول می دم قو ل که مجبور میشم جای همه بچه ها بخونم . باور کن بهار جان اینقده مساله سر راهه که اصلا نمی دونم چیکار باید بکنم فقط میگم توکل به خودش . اگه اون بخواد حله..... اگرم نخواد که دیگه هیچی دعوا ندارم باهاش که...
گیگیلی همچین جیگرم حال اومد گفتی ا ف غ ا ن ی

ستاره آسمان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

مبارکه عزیزم ایشالا خیره نگران نباش تو اگر بخوای و خدا کمک کنه می تونی با تمام سختیهات کنار بیای و به پله های بالاتر بری

ممنون عزیزم از اینکه بهم قوت قلب می دی ممنونم
بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

دخترک یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:54


دلم برات خیلی تنگ شده

تبریکموفق باشی عزیزم

کامنت گذاشته بودم برا این پست کجاست

سلام عزیزم
امروز اومدم اینجا کامنتت نرسیده ممنون بابت تبریکت دعا کن قطعی شه قبولی م مشکلاتشم حل و فصل شه در یک کلمه دعا کن جفت و جور شه

همحار سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 http://bighararegharar.blogfa.com

سلام
منم ختم نهج البلاغه راه انداختم تو وب دوستت که اینکارو کرده نشد نظر بدم

سلام خیلی لطف کردی اجرت با حضرت اطلاع رسانی می کنم به دوستان خودمم شرکت می کنم

ستوده سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45

سلام عزیزم ...تبریک میگمممممممممم
حتما بری ها ..توکلت بخدا با وام و این چیزا درست میشه ..نترس ...برو تو دلش....به اخرم میگم بیاد وبت با همین ....
ای ول ....
مبارکه مبارکه

دعام کن عزیزم
واقعا احتیاج به دعا دارم
بووووووووووووسسسسسسسسس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد