نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

بدون عنوان

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو  

غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو  

دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد  

سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد 

سلام دوستان عزیز و همراهان من 

خوبین؟خوشین؟ 

یه عالمه حرف رو دلم بود که بزنم ٬ امروز سرم خلوت تر از همیشه بود. البته کار داشتم ولی به هیچ عنوان حوصله نداشتم بهشون برسم. خواستم آپ کنم ٬ هرچی فک کردم هیچی به ذهنم نرسید که بنویسم . با اینکه دیشب که داشتم بهتون فک می کردم کلی حرف واسه زدن داشتم اما موقع نوشتن دیدم بهتره که اصلا ننویسمشون. 

 گفتم شاید این قطعه شعری که براتون نوشتم جای همه اون حرفا رو بگیره. می دونید یه سری حرفا رو بهتره هیچوقت نزنی . شایدم این از سخت گیری منه ولی خب هر وقت این حرفا رو زدم واسه هرکی هم که بوده ٬احساس کردم بیهوده گویی کردم و فقط ملامتهای بعدی خودم واسه خودم مونده. می دونم که آدم سخت گیری هستم و همیشه همه چی رو واسه خودم سخت می گیرم ولی خب .... 

نمی دونم تا کی می تونم به رویه بیخیالی ادامه بدم و مسائل رو نبینم و بهشون اهمیت ندم ولی خب در حال حاضر چاره ای هم بجز این رویه ندارم. باید خودم رو ٬ ‌روحیه م رو نگه دارم . میگن وقتی نمی تونی چیزی رو عوض کنی خودت رو عوض کن. منم فعلاْ راه تغییر خودم رو تو ندید گرفتن خیلی چیزا پیدا کردم .  

بالاخره خب ¤ این نیز بگذرد ¤ و ¤ چون می گذرد ٬ غمی نیست ¤ 

الان یه عالمه دلم واسه شبای قدر و ماه رمضون تنگ شده ٬ شبایی که تا صبح می شینی و با خدا حرف می زنی و امیدی دوباره پیدا می کنی . از اینکه یکی هست که خوب به حرفات گوش می ده ٬ همه چی رو می دونه ٬‌ دلسوزه ته ٬‌ دوستت داره و به امید اون ادامه می دی . کسی که بخواد میشه و نخواد حتما یه دلیلی پشت نخواستش هست . کسی که عادل و مهربونه و انگاری فقط تو یکی رو داره .

وقتی نزدیک وقت سحر می شی احساس می کنی چقد سبک شدی ! انگاری می تونی پرواز کنی ... 

 از این حرفا بگذریم .... دوس دارم شاد باشم ٬ و با تمام وجود در برابر ناملایمات زندگی بایستم . راستی هیچ دعام می کنین؟ یادم باشین خواهشا مواقعی که احساس می کنین داره صداتونو می شنوه و به حرفاتون گوش می ده ! خیلی بیشتر از اونی که فک می کنین به دعاهاتون نیاز دارم . 

 

 

 

 

فعلا خدا نگه دارتون

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:24 http://mohaymen.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و مفیدی داری
موفق باشی
خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سر بزنی و نظرتو درباره اون بگی

ستوده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:56

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

التماس دعا
بهشتی باشید[گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد