نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

مژده ..... مژده ....

               مژده                                      مژده

 

بدینوسیله به اطلاع دوستان و عزیزان می رسانیم که استاد مربوطه بعد از 9 ماه انتظار بالاخره خط شون آنتن دادHappy Dance و دست از نقطه بازی با ما که گویا اواخر خیلی هم علاقمند به این بازی همایونی شده بودند ، برداشتند . خودمونی ش بگم که اگه خدا بخواد بالاخره بخت این مقاله ما هم واشد و روی داور جماعت رو  هم می بینه!!! رفت واسه داوری.... این سه ماه آخر هر بار که می رفتم نسخه های خط خطی شده رو بر می داشتمو دوباره و بدون اصلاح پرینت می گرفتم و می ذاشتم سِرجاش . حضرت دهههههتررررر هم عمراً متوجه نمی شدند. خب چیکار کنم از بس اذیت کرد منم به توصیه یکی از همکارا بدون اصلاحات اشاره شده برمی گردوندمش .... حالا دیگه خودتون ببینید چقد کشکی و بی حساب و کتاب بودWhoop De Doo بهانه جویی های آقاااااااااااا که برگه رو که بر می داشتی اصلا متوجه نمی شد. به این میگن مردم آزاری .... دانشجوی قنجیشک آزاری ...... که خود گناهی ست عظیم و نابخشودنییییییییییییییی.....

 

وقتی رئیس پژوهش دانشگاه زنگ زد و گفت نسخه های بدون مشخصات نویسندگان رو بردار بیار از شادی در پوست خود نمی گنجیدم.Yah فک کنید دیگه این مدت چی به من گذشته که با خبر رفتن به داوری اینقده خوشحال شدم حالا ان شالله از این مراحل هم به خوبی گذر کنه و بتونم برم واسه تسویه دانشگاه.

برا بچم دعا کنید رفته امتحان پس بده پیش داوراااااااااااااا.....

  

فهلا خدانگه دار  

                                       I Love YouI Love You

نظرات 10 + ارسال نظر
بازیگوش سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عالیییییییییه ایشالا بقیه اشم خیرهههههههه

ممنون عزیز دلم

amir سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:11

سلام
من اول!!!
اما باید برم ناهار ولی زود برمیگردم
جامو نگهدارین زودی میام
فعلا بای

به به سلاااااااااااااااااام پارسال دوست امسال آشنا
شرمنده افل نشدین
یهنیییییییییی زنبیل گذاشتین؟؟؟؟
گمونم یه نسبتی با زنبیل داشته باشیناااااا خیلی علاقمند به زنبیل می بینمتون ....
فعلا باشه

amir سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:10

سلام
دیدی برگشتم
به سلامتی
هرگز نشه فراموش شیرینی ما یادت نره!!!!
اون کار با کلاهبرداری هیچ تفاوتی نداره!!!!!
انشالله داورا متوجه شن خودشون حالت رو جا بیارن
دور اون همکارت رو هم خط بکش
چون خیرتو نمیخواد!!!!!
و الا چرا این کارهای بد رو یادت میده؟!!!؟؟
موفق باشین

به سلامتیییییییییییییییی به به مجدد منور فرمودید وفلاگمان راااااااااااااااا
ان شالله چاپ شه تسویه کنم دهترا قبول شم دهتر بشم بهدااااااا چشم
آهااااااااااااااااااا اون حرف زور میزنه پس اون چی میشه!!!!!!!!!!
به دعای گربه مشکی باران نمی بارددددددددددددد ( امام باران )
اتفاقا گاهی اوقات باید بد بشی انخده مزه میده.....

amir سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:01

همتون رو تحویل دادگاه لاهه میدم
یه کاری کردین پای سازمان ملل رو اینجا واکردین
تو روز روشن کلاهبرداری میکنین!!!!!
من اول از همه بودم
حالا معلوم نیست این فامیلتون رو از کجا آوردین اینجا اولش کردین!!!!!!!!!!!
زنبیل و گربه سیاه و هر چی دلتون میخواد فعلا بگین
نوبت ما هم میشه
اون شیرینی هم ندی بهتره!!!!!
ولخرجی به گروه خونیت سازگار نیست!!!!!
ایشون استاد هستن هر چی بگن شما باید بگین چشم
چشمتون ..... دندتون .....
دوست داره حرف زور میزنه
همین شماها سطح علم رو تو ایران آوردین پایین دیگه!!!!
راستی حالا مزه هاش هم مونده نویت اون هم میشه!!!
موفق باشین

دوس میداریم فامیلمون رو دلتوووووووووووووووون نسوووووووووووخه
ببشقید می تونم بپرسم کی نوبت شما میشه؟؟؟
خب ببینین دوستان.... خودشون گفتن شیرینی نمی خوان هاااااااااااااااااا من فردا طی یه پست رمز دار به بقیه شیرینی می دم
ای خدا ایشاله این عمو هه فردا که رفت دفاع کرد و سروقت مقاله ش رسید از من بدترش بشه حالش جا بیاد سطح علمی مملکتمونم بالا بره من دلم خنک شه
ممنون

ستوده چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:20

سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
من بالاخره اپیدممممممم
خوش به حالت مقاله دادی
افرین ..
بهشتی باشی

سلام عزیزم اومدم
ایشاله برای شما رو هم ببینم

دخترک پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://nasinej26.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟

همیشه بهت سر می زنم

اما این روزا حالم اصلان خوب نبود

بی خیال

راستی می تونم بپرسم چه رشته ای خوندی و متولد چندی؟

شرمنده گلم راست می گی کوتاهی از من بود اما باور کن هینترنت خونه قطع بود امروز وصل شده اداره هم هنر کنم به کارام برسم خیلی کم فرصتش پیش میاد
برات گفتم
منتظرتم
بوووووووووووووووووووووووووووووس

آبانه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:11 http://abaneh.blogfa.com

به به باران جونی مبارک باشه به سلامتی خانم گلی ایشالا از پیش داور سربلند بیاد بیرون

ممنون عسسسسسسسسسسسسللللللللللللللممممممممممممممم

زهره جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:09 http://golesorkh.parsiblog.com

ایشالا بقیه ش هم حلللللللللللللله

بابت تبریک تولدم هم مرسی

ممنون عزیز دلم ان شاالله

بهار یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:56 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . میگما من دیروز واسه تو کامنت نذاشتم مگه ؟؟؟؟؟ نذاشتم یا تو عمومیش نکردی ؟ یادم نمیاد . چه خبر ؟ خوبی ؟ نیستی ؟ نکنه قهری ؟
راستی اون روز یادم رفت بگم : ا ف غ ا ن ی خ و د ت ی !!!!!!!
راستی مامانت اینا چطورن ؟ زهرا خانم ؟ از طرف من خیلی بهشون سلام برسون . دلم واسشون تنگ شده . باور کن احساس می کنم خانواده خودم هستند . بخصوص مامانت که حسابی شرمندمون کردند .
بهرحال خیلی خیلی از طرف من بهشون سلام برسون و بگو همچنان منتظر تشریف فرمائیشان می باشیم ....

سلام بهار خانوم گل گلاب خودمون
کامنت آخریت رو عمومیش نکردم
درد ندارم که قهر کنم کلا معتقدم قهر کار بچه گونه اییه
آخ گفتی مونده بودم چرا این عبارت شریف رو بکار نبستی . خیالم راحت شد
همه خوبن .قربانت خیلی حرص خوردم نشد بیایم ولی خب ان شالله فرصت بعدی حتما مزاحمت میشیم

نرگس شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:58 http://www.kho0namo0n.blogfa.com

خوش به حالت مال من هنوز در راه اصلاحه ولی استاد من خداییش خط به خط می خوندش

و همچنان می رویم و می آییم و اصلاح می فرماییم. خوش به حالتون که لااقل درست و حسابی می خونن مقاله تون رو .....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد