نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

به روی چشم ...

 

سلاممممممممممممممممممم به همه دوستای عزیز و مهربونم  نخ سوزن ( همون مخصوصا ) دوستای عزیزی که من رو مورد لطف خودشون قرار دادن. 

از همه تون بابت تعریف هاتون ممنونم. خوکشلی از خودتونه. در این حد از تعریف هم نبودم.  

باز هم ممنون بابت اینکه به اعتمادم پاسخ مثبت دادین.  

دوستای گلی که خواسته بودن مهلت عسکا تا شنبه تمدید شه .... به روی چشم .....  

 

 دوستون دارم خیلی زیاد 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
amir شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51

سلام سلام سلام
اینجا رو ببین چه خبره؟
ما همش یه هفته گرفتار بودیما!!!!!!
راستش کامپیوتر خونه ترکیده
میخوام لپ تاپ بخرم وقت نمی کنم بگذریم که پول هم ندارم
این هفته سر کار هم اوضاع خراب بود
یا نبودم و مرخصی بودم یا بودم و برخلاف همیشه که کاری نیست!!!! کلی کار برام تراشیدن!!!
فکر میکنن اومدم اینجا برای اونها کار کنم!!!!!!
خلاصه امروز یکم سرمون خلوت شد برای عرض ادب خدمت رسیدیم
در اولین فرصت مزاحم خواهم شد
فعلا خدانگهدار
راستی میشه ما هم پسورد بگیریم!!!؟؟؟؟؟
موفق باشین خیلی

سلام سلام سلام
چه عجب اینورا....خب دیگه چه میشه کرد........
ان شالله جور میشه می خرین
اختیار دارین خوشحال میشم اینجا سر می زنین
به آخایون پسورد ندادم هرچند عسکا مشکل نداره ولی خب امیدوارم امانت دار خوبی باشین
موید باشین

ستاره شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 http://zendegi-man.blogfa.com

baaaaaaaaaaaaaran.man diroooz naboooooooooooodam

رمز رو برات گذاشتم عزیزم

ستاره شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://zendegi-man.blogfa.com

باااراااااااااااااان من دیروز نبووووووووووووووودم!

میلم باز نمیشه! خداا! عکست هست یا ورداشتی ؟ میشه رمز و توو وبم خصوصی بذاری خوااااهش...

امروز هم هستش عزیزم رمز رو گذاشتم برات

آبانه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 http://abaneh.blogfa.com

باران جون من هرچی رمزو میزنم میگه خطا ست میشه برای منم بذاری توی وبلاگم؟

به بزرگی و کوچیکی حروف دقت کن عزیزم
رمز رو گذاشتم برات

دختر سر به هوا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 http://toranj89.persianblog.ir

مرسییییی باران جان بابت راهنماییتحق با توَباید فعلا فول تایم برم و خودمو نشون بدم
بازم مرسییییییی

موفق باشی عزیز دلم
کار همش همینه یه کم اولش تا جا بیفتی سخته درست میشه ان شا الله

بهار دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:17 http://sana1359.parsiblog.com

سلاملکم . چه خبرا ؟ خوب هستید انشالا ؟؟؟؟ با زحمتای ما ؟؟؟؟
وای باران جان نمی دونی که از روزی که برگشتم چقدر کار داشتم . روزگارم سیاه شد . هنوز وقت نکردم پست بذارم . ببینم امروز میشه یه کم ردیفش کنم یا ه ؟؟؟

به به سلللللللللللللللللللاااااااااام بهار خانوم گل گلاب خودمون. شکر خدا . خوبی؟ آقا بابک چطورن؟ آره درکت می کنم یه روز که نباشی هاااااااااااا اندازه یه ماه کار می ذارن واست. منم هنوز فرصت نکردم دنبال کارای دانشگاهمم دعا کن جفت و جور شه . یه پست خوکشل می ذارم ان شالله

آبانه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://abaneh.blogfa.com

بلا نگیری دختر قربونه اون روحیه ی با طراوتت بشم عزیزم فدات شم امروز میخواد جوابتو بده .. چه کیفی میده .. تا حالا خواستگار دختر نداشتم

خواهش میشه خوش باشی

بازیگوش چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

مامانیییییییییییییییییییییییییی پس منی که تازه دیروز نت دار شدم چییییییییییی؟؟؟؟؟ایکون اشک و ناله و اینااااا

چشم عزیز دلم به موقع ش خبرت می کنم
بووووووووسسسسسسسسس

راه سفر عاشق از گردنه بندان پر .....( ه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41


سپاس خدای عزو وجل را که اول او را آفرید ... سپس دست در تقدیر، من بنده را آفرید ولی افسوس نوبت شما که شد ....
در فکر نشست و شما را دیر تر از من آفرید ....
و اما من در غفلت نبود شما هرچه خواستم ریختم ، تاختم ، جنگیدم ، روزها و شبها گریستم ،....تا عزوجل او را به من داد ....
حال بعد تقدیر پیوندمان ، تو آفریده شدی ... پس هرچه توانی برتقدیر دیر آمدنت به بار ...
باران شوی ، برف شوی ، آتش و آبم شوی ...نفسش مال من و نفسم مال اوست ...
به امید روزی که شماهم زودتر باشید ......

جواب آقای همسر آبانه عزیز
بسی بسیار زیبا نگاشته و به زیبایی و ظرافت تمام جوابی محکم و متین به شوخی من دادید. اما بابام جان من خودم خانوممااااااااااااااااااااااااا جدی گرفتین انگار........... این جواب یه آخا بود برای همچین جسارتی نه من و شوخی دخترانه م با آبانه عزیزم
عشق تون پایدار و جاودان

همسر ابانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:04

باران خانوم شما هم جدی گرفتین انگار . بابام جان منم مثلاجواب یه آخا رو دادم ..... مطمئنم که شما به عنوان دوست ابانه خیلی محاسن دارید چون با شناخت من از خانومم میدونم که قربون صدقه ی هر کسی نمیره مگر اینکه واقعا تصدیقش کنه و قبولش داشته باشه . مطمئنم که دوستای خوبی برای هم هستین . شاد باشید همیشه .

ممنون نظر لطف تونه. آباانه جان منو شرمنده می کنه. امیدوارم و حتما هم دوستی خوب و پایداری خواهد بود. از رقابت با شما مشعوف خواهیم شد البته اگه نزنینمون

آبانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:39 http://abaneh.blogfa.com

بهار جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:13

سلاملیکم . احوال شما ؟ خوب هستید خوش می باشید ؟ چه خبر ؟ جوکائی که فرستادم واست خوب بودن ؟
خر عباسعلی چطوره ؟ مکه خوش گذشت ؟ اسلحه کسی در حالت رگبار نیست ؟؟؟!!!!!!!
نخند خانم زشته !!!!! ای بابا حیا کن بیا و اونجا رو رها کن سفر به اینورا کن دل بهار رو شاد کن
حال می کنی شاعرم شدم .
امروز ساعت 11 از بیمارستان اومدم خونه . نهارم نداریم حسشم نیست . خوابمم میاد وااااااااااااای می بینی چقدر مشکل دارم ؟؟
وای خواهر چیکار کنم ؟؟؟

سلام خانووووووووووووووووم چطوری شما؟ خوش می گذره؟
میگن خره عباسعلی رفته کما، دعاکنید به هوش بیاد وگرنه....
مکه رو نمی دونم چه خبره .... حاج خانوم رو ندیدم هنو ....
خدا نکنه عزیزم اونم تو این تابستونی ...........
شاعر نشدی شاعر بودی . چشم چشم چشم اما سر فرصت ان شالله
طفلی آقا بابک رو می کشی از گشنگی آخرش.... حالا عیب نداره گفتی دست پختش خوبه ؟ اومد بگو بذاره دو تایی بخورین. همش که نباید زن بشوره و بپزه !!!! چه معنی داره. راحت بگیر بخواب یه پیغام بذار اومد بساط ناهار رو را بندازه ( توصیه های یک رفیق ناباب )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد