نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

رونمایی همایونی مان....

سلام ...... سلام...... 

بدینوسیله از حضرت مستطاب همایونی و گران سنگ وجود ثقیل و ....( توی جا خالی هرچی خوبی و از خود متشکری سراغ دارین بذارین ) خودمان رو نمایی می فرماهییییییییییمممممم. لفطا رونمایمان فراموشتان نشود و نظراتتان رو به فرمت رونما در کامنت دونی مان که هم اکنون بصورت مقبره امامزادگان که درونش پول می اندازند درآمده و وجوه نقدتان را پذیراست واریز بفرماهییییییییید باشد که مقبول خدای متعال قرار گیرد. 

 خواهشا زحمت کپی عکس ها یا ذخیره و .... رو به خودتون ندید. رمز رو هم خودم به اونایی که باید دادم دوس ندارم زحمت افشای رمز رو بکشید.به همه عزیزانی که رمز دادم اعتماد کردم امیدوارم جواب اعتمادم رو بگیرم. 

دوستون دارم خیلی زیااااااااااااااااااااددددددددددددددد 

 

 

 

خب دیگه ....... با تشکر از همه دوستان ..... مهلت منقضی گردیده و عکسها ترکید ..... 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
مانلی (دفترچهء بدونِ اسم) جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 http://notepad.persianblog.ir/

ستاره آسمان جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://http://khatere88.persianblog.ir/

سلام عزیزم ممنونم از اعتمادت

چقدر خوشگل و خنده رویی خیلی خوشم اومد

منتظر عکسهای بدیتم هستم

راستی چرا دیگه نظر نمی دید خوشحال می شم تو این بحث آخر شرکت کنی و نظرتو بدی

سلام گلم
خواهش می کنم خوکشلی از خودتونه ....
عزیزم یه مقدار سرم شلوغه شرمنده ت شدم دوس ندارم مطالبت رو دقیق و کامل نخونم و همینجوری و نیمه خونده نظر بدم.
چشم حتما گلم
بوووووووووووس

دختر سر به هوا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 http://toranj89.persianblog.ir

وایییییییی باران جون چه کار خوبی کردی من که خییییلییی دوست میدارم،الان بیشتر با خودت و وبلاگت ارتباط بر قرار میکنم

عزیزممممممممممممم خوشحالم کردی اومدی .

دختر سر به هوا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 http://toranj89.persianblog.ir

راستی آپم

نظرم رو برات گذاشتم یه کوچولو اول کار باید همت مضاعف داشته باشی مطمئنم از عهده ش برمیای

بانو جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 http://mymindowl.persianblog.ir

به به خانوم خوشگل...
واقعا هم همایونی هستین.. ... خنده ات قشنگه... امیدوارم همیشه لبات خندون باشه...

خصوصی...

ممنون عزیزم.... لطف داری . من میگم اینا میگن خود تحویل گیررررررررررر. راستی بابت خصوصی خیلی خوشحالم بهش معتقدم

توت فرنگی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی چققققققده خوشگلی!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیزم خیلی نازی مخصوصا تو اون عکس اولی خیلی خوشگلتری البته همش خوشکلیا خیلی خوشحال شدم که دیدمت و بهم اعتماد کردی!
عزیزم خیلی نازی خیلی خوشگلی هزار ماشالا!!!!!!!
راستی نیومدی واسه پستم نظر بذاریا

ممنون توت فرنگی جونم لطف داری عزیزم. حتما بهت سر می زنم . یه مهمون عزیز داشتم این دو روز جات خالی بود

توت فرنگی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51

راستی دو تا عکس آخری قابل رویت نبود ندیدمت نصفه ای که توش بودی رو نبود!

گلم احتمالا افت سرعت اینترنت داشتی که باز نکرده

ستوده جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:27 http://shabdaraneh.persianblog.ir/

وااااااااااااااییییییییییییییییی سلام گوگولی منننننننننننننننننن الهی اصن فکر نمیکردم این باشی....عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
خوشحالم

سلاااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم ستوده جونم خیلی خوشحالم اومدی عزیزم لطف داری

توت فرنگی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:45

سلام خوشکل!
باران جونم اون دو تا عکس آخری به دلم موند آخه صورتت رو نشون نمی ده درستش کن
باران خیلی خوشکلی عزیزم دوست دارم خیلی زیاد

آخه دست من نیست عزیزم من سعی می کنم مجدد آپلود کنم تا اگه ایراد احتمالی هم بود رفع شه
خجالتم می دی عزیزم ممنون
بووووووووووووووووووس

توت فرنگی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:46

وایی چه خوشرویی باران جونم تو همه عکسات لبخند خوشکلی رو لبای خوشکلته!

ممنون عزیز دلم خودت خوبی.... علاقمند به لخبند ( همون لبخند) هستیییییییییییییییییییییمممممممممممم بر عکس روز و روزگار کنونی مان

خانم پرستار جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:31 http://bbm.parsiblog.com

فدای اون حجاب ناز و قشنگت بشم
ممنون که قابل دونستی
امیدوارم این حجاب قشنگت رو که اینقدر به وجودت نور و آرامش و زیبایی داده همیشه حفظ کنی
موفق باشی

عززززززززززیییییییییییییییییییییززززززززززززززمممممممممم ممنونم که اومدی
لطف داری شما
ان شا الله
ممنون
شاد باشی

زهره جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:37 http://golesorkh.parsiblog.com

سلامممممممممممممممم

آخییییییییییییییییی چقدر نازی :)
قابل حدس بود از نوشته هات که خودتم خیلی باید ناز و دوست داشتنی باشی...

ممنون از اعنمادت

بهار هم کلی تعریف کرد ازت..هم از خودت و هم خانواده...
ایشالا قسمت بشه هم من بیام و هم شما تشریف بیارین اینجا در خدمت باشیم.

سلاااااااااااام عزیز دلم. خواهش میشه به پای شما که نمی رسیم
بهار لطف داره . یه چی بهت بگم زهره جون ، عاشق این بهار شدم بس که دختر خوبیه ........ تازه دلشم خیلی صافه . صاف صاف
خیلی جات خالی بود هم تو هم زینت
ان شالله یه برنامه می ذاریم باهم می ریم سفر. با بهار نشقه ( همون نقشه ) گشیدیم ازش بپرسی میگه بهت

باران و آقای صبور جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:09

بسیار زیبا.
دیگه نمیدونم چی بنویسم

لطف داری عزیزم
بووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

بهار شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 http://sana1359.parsiblog.com

سلام خانوم خانوما .
من که اصلش رو دیده بودم دیگه نیاز به این چیزا نبود که !!!!!!!!!!
منم خیلی هم از خودت هم از خانوادت خیلی خیلی خوشم اومد . خیلی هم زحمت دادیم و بسیار خوش گذشت .
بسیار هم منتظرم که خیلی خیلی زود در خدمتتون باشیم .
در مورد سفر و نقشه هم من خیلی پایه ام . فقط دعا کن جور بشه بریم از اصفهان راه میفتیم وسط راه دنبال تو و زینتم میایم میشیم چهار تا البته با بابک 5 تا . خوش می گذره انشالا .
دعا کن بشه خیلی خوش می گذره .

بععععععععععععععععلللللللللللللللللله شما که خودتم اصلیییییییییییییییی.
خواهرم هی میگه چقد این بهار دختر خوبیه. راستی امانتی ت رو هم دادم بهشاااااااااااا گفته باشممممم. خیلی تشکر کرد ازت. دستت درد نکنه. واقعا خوشحالم کردی که اومدی . منم حتما میام فقط دعا کن زودی فرصتش جور شه
دیروزم بهت گفتم دیگه عاشقت شدم .... میگما قصد ازدواج نداری بیام خواستگاریتتتتتتتتتت.....آقا بابک نخونه اینا رو منو شهید میکنه!!!!

ستاره شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 http://zendegi-man.blogfa.com

آخی ! الان دلمان خونک شد! همچینی حال اومدآآآآ
عزیزم خیلی نازی . عکس دومیت با اینکه تاره اما خیلی به دلم نشست .همین طور عکس آخریت.خندت دل نشینه .همیشه لبت خندون عزیزم . ممنون بابت رمزو اعتمادت گلی .
الان ارتباط متقابل بر قرار شد ! چون عسک همدیگه رو دیدیم!

ممنونم گلی . خواهش میشه. به پای شما که نمی رسم.آره دیگه الان ارتباط برقرار شد.....

آبانه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 http://abaneh.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی نازییییییییییی ... چقدر چهره ت شیرینو دوست داشتنیه باران جونم ....خیلی چهره ت به اون چیزی که توی ذهنم بود نزدیکه عزیزم .معلومه خیلی خیلی مهربون و مودب ومتین و خانمی من که به داشتن دوست ماهی مثل تو افتخار میکنم . اسمتم خیلی بهت میاد... مثل باران پر از طراوت و شادابی مخصوصا توی عکس چهارم که روی سبزه ها نشستی ...یه حس ارامشی توی صورتته زنده باشی عزیزم ...

ممنون عزیزم. خیلی لطف داری. جدی میگی..... چقد خوب... شما هم که گمونم کپی برابر اصل جوجو خانوم و خوکشل خوکشلا هستی. ما که به پای شما نمی رسیم. منم به داشتن دوست خوبی مث تو افتخار می کنم عزیز دلم
بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

دخترک شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:27 http://nasinej26.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی بابت اعتمادت من عکس دومیت و خیلی دوست دارم با اون لبخند زیبات و چشای خندونت

صورت مهربون زیبایی داری ....
دوست دارم خیلی بیشتر از قبل

ممنون عزیزم لطف داری خانوم خوشگله. منم دوست دارم خیلی زیاددددددددددد

اردیبهشتی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 http://tanhaeeii.blogfa.com

منم میخوام ببینمت

شاید وقتی دیگر خانومی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد