نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

همایش نامه

سلام سلام.....   

و اما سفرنامه و عکسهایی که قولش رو داده بودم .....      

               خوشا شیراز و وضع بی مثالش                         خداوندا نگه دار از زوالش    

همایشی که واسش مقاله فرستاده بودم ، شیراز برگزار بود و همونجوری که گفتم اینجانب دوربینم رو جا گذاشته بودم ، اما از اونجایی که طاقت نیاوردم منتظر ارسال CD عکسها از طرف دوستم باشم فعلاًبه همین عکسهایی که با دوربین موبایلم گرفتم بسنده می کنم ، باشد تا مقبول حضرات دوستان قرار گیرد. 

 

نمای آرامگاه حافظ رو می بینید که گمونم همه تون می شناسیدش 

 

اینم مقبره حافظ که جاتون خالی اونجا یه فال حافظ هم زدیم تو رگ Flower

  

 

 

 

 

 تابلو راهنمای آرامگاه سعدی اگه دوس داشته باشین مطالعه کنین اطلاعات خوبی رو بهتون می ده.   

 

 

 

 

دور تا دور آرامگاه ، با این کاشی کاریها و نقشایهای گل مرغی که تو تابلو توضیحات بهش اشاره شد مزین به آثار گلستان و بوستان بود که انصافاً برای من یکی ، با همه علاقمندیم به حافظ و اشعارش خیلی جالب تر بود.

  

اینم آرامگاه شوریده از دیگر شعرای عزیزمون که مقبره ش دقیقا قرینه مقبره سعدی بنا شده . 

 

و اما عمارت و باغ دلگشا که پر بود از درختای نارنج....  

 

 

جالب ترین موضوع واسه من این بود که متوجه شدم شیشه های  قدیمی و رنگی عمارت با این قدمت دوجداره کار شده . واقعاً حال کردم از استعداد اجدادمون .... طراحی ساختمون و تناسبش با آب و هوای تقریباً گرم منطقه و.... که همیشه واسم جذاب بوده و هست که بماند .....  

 

اینم یه نما از نارنجستان و باغ

 

نارنج های کوچولو کوچولو که بوش واقعا مسخ کننده بود....   

   

گنبد بارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) برادر بزرگوار امام رضا (ع) که معروف به شاهچراغ هستن 

 

  

 

 و آمااااااااااا

.

.

.

.

 خوشا بازار و خریدششششششششششش......... اونم چی .....  صنایع دستی ، که عشخ منه......... 

 

  

 

 

خب دوستان عزیز، برنامه بعدی رونمایی از حضرت همایونی خودمان می باشد. هرکس دوست داشت رمز رو داشته باشه آدرس ایمیلش رو کامنت بذاره . لطفاً خودتون رو هم معرفی بفرمایید تا رمز و زمان آپ پست مذکور رو بگم خدمتتون ، در غیر اینصورت شرمنده خواهم شد.  

 

  

 

نظرات 26 + ارسال نظر
فرشید یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:46 http://donbalamkon.tk

سلام[گل]
اومدم دعوتتون کنم به دنبالم کن یه جامعه ی مجازی فارسی با یه محیط سالم
دوستاتون تو دنبالم کن منتظرتون هستن
به امید دیدار
http://donbalamkon.tk

ممنون

دریا یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:51 http://http:/darya1997.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری ممنون میشم به منم سر بزنی نظر یادت نره.
بدرود

سلام خانومی من چند بار خواستم بهتون سر بزنم متاسفانه وبلاگتون باز نمیشه . موفق باشید

بانو دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 http://mymindowl.persianblog.ir

رسیدن به خیر...
ولی هیچ کدوم از عکس ها باز نشد..

ممنون گلم
چرا .... بچه ها که دیدن عکسا رو....

توت فرنگی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:10

آپیدم
من هیش کدوم این عکسا رو ندیدم فقط تو ذهنم تصور کردم آخه باز نکرد....
راستی تو رو خدا منو با ایمیل در ننداز واسم رمزو خصوصی بذار تایید نمی کنم که باشه؟

سلام گلم
چرا .... حیف .... لطفاْ ایمیلتو بذار توت فرنگی جونم ....

بهار دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:47 http://sana1359.parsiblog.com

سلام علیکم حاج خانوم !!!!!! احوال شما ؟ ببخشید خانوم میتونم بپرسم مدل گوشیتون چیه که اینقدر عکساش واضح و شفافه ؟؟؟ من همه اینجاها رو رفتم اونم چندین بار .....
یه باغی هست شیراز که خیلی قشنگه نمی دونم اسمش چیه ولی فکر کنم همین جاست که تو هم رفتی منم اونجا عکس دارم . وای شیراز با بوی بهارنارنجاش واقعا آدم رو مسخ می کنه .
پدر و مادر بابای من کازرون زندگی می کردند ( خدابیامرزها ) واسه همین ما سالی چندبار می رفتیم کازرون و معمولا سرراه شیراز می موندیم . اونجا خیلی هم فامیل داریم . ولی نمی دونم چرا من خیلی شهرش رو دوست ندارم !!!!!!!!!
یه چیز دیگه هم بگم منو نزنیا ..........
از آثار باستانی هم نه سردرمیارم نه خوشم میاد ولی تو که دوست داری بیا ببرمت میدون امام اصفهان حال کنی با مناظر باستانی و صنایع دستی ......
من که نمیام اقلا تو بیا بابا ......
ضمنا می بینم که اف بی آی شدی رمز میخای بدی و .......
خطرناک داری میشیا ....
ایمیل منم که داری نیازی نیست بدم گفته باشم !!!!!!!!!

گوشی من مث خودم باحاله خب معلومه دیگه.... دمش گرم بچه م....
باغ دلگشا بسی بسیار زیبا بود . اصلاْ دلم نمی خواست از باغ بیام بیرون ..... واقعا خوشا بحال این شیرازی هاااااااااا
ای بابا گپ گلوم ..... نصف عمرت بر فناست که.... خوشت نمیاد .....
اف بی آی میباشیم.... هاهاها....

ستوده چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:14 http://shabdaraneh.persianblog.ir/

ستوده سلاممممممممممم اولللللللللل
من دوست دارم رمز بدی بهم ...ادرس هم میدم ...بعدشم عکسات خیلی ناناس بود من تالا نرفتم شیراز

سللللللللللللللللللاااااااام عزیز دلممممممممممممم می دونی چن وقته بهم سر نزدی عزیزممممممممممممممم خوبی ....... کجایی دختر...
قابل شما رو نداشت عزیز دلم
بووووووووووووووسسسسسسسسس

دخترک چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53

عزیز دلم چرا ایمیل نذاشتی .... منتظر ایمیلتم....

دخترک چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:02 http://nasinej.blogfa.com

مرسی بابت عکسا

اینجانب دخترک ۲۰وچندسال فرزند حاجی...همسایه کوچه بالایی

شغلم علافم که بی کار نباشم

پیشه ام دوستی...

دیگه دیگه

کافیه؟؟؟

نور چشم منو این خونه ای عزیز دلم
بوووووووووووووووووووس

بهار پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:23 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . ببخشید من این همه مطلب واسه این پستت نوشته بودم میشه بپرسم کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم شرمنده باید بیای هلم بدی باور کن اثر داره این توپ و تشرهات...
عزیزمی بهااااااااااااااااااررررررررر

توت فرنگی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

دوباره کجا غیبت زده؟

عزیزم منو ببخش سعی می کنم دیگه غیب نشم
ببخشید

باران اقای صبور شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 http://livingwithyou.blogfa.com

سلام عزیزم. ممنون که بهم سر میزنی و میخونیم. خوشحال میشم بخونمت عزیزم.
وبت هم مبارکه

سلام عزیز دلم خیلی خوش اومدی . ممنونم

دخترک شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 http://nasinej.blogfa.com

کار از محکم کاری...

دوباره ایمیلمو گذاشتم

سلام عزیزم

یه چیز بگممن همیشه برا دوستام دعا می کنم

شما هم از دوستای خوبم هستی

عزیزم امیدوارم خودم و خودت امسال تکلیفمون تو زندگی ...

نیست که بلاتکلیفیم


جدا از شو خی
موفق باشی

آخ گفتی ..... ایشالله ایشالله
ممنون که دعام می کنی گلم

توت فرنگی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:04

باران جونم
سلام عزیزم
می گم باران من با ایمیل مشکل دارم میشه رمزو تو کامنت خصوصی برام بذاری؟ آخه ایمیل هام درست باز نمی شه خواهش می کنم باران

نگران نباش عزیزم اونم به چشم

ستوده شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:58

من همش میام وبت اژ کنی نظر میذاشتم

ممنون عزیز دلم ستوده جونم قدمت سر چشم

ستاره شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:39 http://zendegi-man.blogfa.com

سلام عزیزم . پس روز موعود رسید؟ایول.
فقط ایمیلم و وردار . نمی خوام دیده شه!

سلااااااااااااااااااااام . به به رسیدن به خیر . سلام منو رسوندی ؟ آره عزیزم دارم رونمایی می شم.
اطاعت شد قربان

باران اقای صبور یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:41 http://livingwithyou.blogfa.com

خاله اگر شد ژسورد رو برام خصوصی بذار. ممنون

باران اقای صبور یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:17 http://livingwithyou.blogfa.com

نهومدی چرا؟ مردم از فضولی. عکس هم گذاشتم.

عزیزم الان کانکت شدم و می تونم جواب بدم چرا واسم رمز نذاشتی؟

مالزی نشین سابق یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

سلام. اینجا چه طوری میشه خصوصی گذاش؟

سلام گلم خودت متوجه شدی دیگه .... اینجا تاییدی هستش اونایی که نباید تایید نمی شن

خانم پرستار دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 http://bbm.parsiblog.com

سلام عزیزم
کامنت گذاشته بودی که با من کار مهمی داری
من در خدمتم
ایمیلم رو برات گذاشتم (Biparva87@yahoo.com) . در ضمن همونجا توی وبلاگ هم که اومدی ایمیل رو می تونستی برداری
ببخشید اگر دیر شد
فصل امتحانات هست من به شدت درگیرم
منتظرت هستم

سلام خانومی نه خسته از امتحان می فهممت . سخته وووووووووووی امتحااان . ان شا الله موفق باشی
برات ایمیل می زنم خصوصی هم شاید گذاشتم
بوووووووس

دختر سر به هوا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://toranj89.persianblog.ir

سلام باران جون ،خوبی؟
وااااااااااای من عاشق شیرازم
خیلی شهر توپیه واسه مسافرتشمام چه خوشی گذروندینا

سلام عزیز دلم . خوبی؟ ممنون آی گفتی . راست گفته حافظ ؛ خوشا شیراز و وضع بی مثالش
چه کنیم خواهررررررر این دو روز دنیا رو باید طی کنیم دیگه پس بهتره به شادی بگذرونیم

باران اقای صبور سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:18 http://livingwithyou.blogfa.com

هیچ احساسی نداری مبنی بر اینکه خصوصی های من رو جواب بدی؟

عزیز دلم شرمنده دیر شد. منو ببخش

زهره چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 http://golesorkh.parsiblog.com

سلام باران جان...
بابا تو که توی عکاسی روو دست من بلند شدی :)
منم شیراز رو خیلی وقت پیشا رفتم..دلم می خواد برم بازم...

بهار گفت که نصفه شب اصفهان بودی و اینا

راستی با اجازه تون من اصولآ ایمیل چک کن نیستم!!! (1022) ایمیل نخونده هم دارم!!!!

با توضیح اینکه : من .. منم
رمز رو خصوصی توی کامنتهام بذار...(البته کلآ اگه دوست داشتی...)

اختیار داری این حرفا کدومه استاد بزرگوار.
نه من نصفه شب اندر اتوبوس از اصفهان گذر کردم می خواستم پیاده شم بیام ببینمتون که نشد بد موقع میشد. ان شالله سفرهای بعدی
چشم برات خصوصی هم می ذارم عزیزم
توضیخت اساسی و کامل بود بسی بسیار حال نمودیم

ستاره آسمان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 http://khatere88.persianblog.ir/

سلام باران جون کم پیدایی ایشالا همیهش خوب و خوش باشی چند بار هم برات پی ام گذاشتم جواب ندادی

اگر دوست داشتی خوشحال می شم رمزتون رو داشته باشم

سلام عزیز دلمممممممممممممممم تو کم پیدایی دختر گلم . حتما برات ایمیل می کنم عزیزم بااجازه ت ایمیلتم برداشتم

آبانه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:57 http://abaneh.blogfa.com

باران جام ممکنه من جمعه نتونم ببینم . نکنه برای شنبه برداری از توی وبلاگت ...شنبه میام میبینم روی ماهتو عزیزم...

سعی می کنم اما قول نمی دم عزیزم ولی خب ....

زهره جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 http://golesorkh.parsiblog.com

اینم ایمیل باران جان...

منتها اگر ایمیل هم زدی باز برام کامنت بذار که چک کنم ایمیل ها رو.

قربانت

ممنون عزیزم لطف کردی کامنت هم چشم

بهار جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50

سلاملکم . من اصلا الان با شما تو شهرتون سرکار شما نیستما !!!!!
من اصلا دیشب ساعت 12.5 شب نرسیدم اینجا هاااااااااا.......
باور کن باورم نمیشه الان پیش باران تو شهرشون اونم توی محل کارش نشستم . ( خدا خفه نکنه این مسئولها رو که روز تعطیل هم دست از سر دختر مردم و تازه مهمون دختر مردم برنمی دارند .....
جاتون خالی با محبت باران و خانوادش خیلی داره خوش می گذره .
ممنون باران جان حسابی شرمندمون کردین .

سلام علیکم به به بهار خانوم گل گلاب . بخدا من شرمنده شما و آقا بابک شدم اسیرتون کردم دنبال خودم اداره همایونی مون. نشوندمت از چایی های اثر هنری آبدارچی مون مستفیذت می کنم ببخشید تو رو خدا . اما عوضش بعد از این قدر آبدارچی های خوبتون رو می دونی. منم خوشحالم که یکی هست که درکم می کنه. راستی من ایمن شدم و پادتن ضد چایی های کوفتی تو بدنم دارم هنوز زنده ایییییییییییی. من حوصله خرما با مغز گردو واسه ختمت رو ندارماااااااااا
خیلیییییییییییییی خوشحالم کردی اومدین. حتما یه پستی از خاطرات اومدنتون می ذارم
نهایتا هم شرمنده اسم شهر رو از کامنتت حذف فرمودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد