نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

تسلیت

  

بشکند دستی که زد سیلی به روی فاطمه (س)   

شد از آن سیلی ، کبود ، روی نیکوی فاطمه ( س )

کی شود مهدی ( عج ) بیاید بر کشد تیغ از نیام

انتقامی سخت گیرد از عدوی فاطمه (س ) 

 

                             *شهادت حضرت زهرا (س ) تسلیت باد*  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
amir یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:21

سلام
التماس دعا

سلام
محتاجیم به دعای همه دوستان عزیز

بازیگوش یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

چه خوب که یادشون کردی عزیزممم

بیشتر از اینا بهشون مدیونیم

توت فرنگی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:24

هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد در بهشت همراه من خواهد بود. پیامبر اکرم (ص)
سلام گلم
خوبی؟
ایشالا همه چی به خوبی تموم شه
بروزم بیا
راستی بهار کجاست؟

سلام عزیزم ممنون که سر می زنی بهم. از بهارم خیلی خبر ندارم اون طفلی هم مث من درگیر کاره. دعامون کن گلم
بوووووووووووس

بهار دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:02 http://sana1359.parsiblog.com

سلام علیکم و رحمه الله . احوال شما ؟ خوب هستید انشالا ؟چند روزیه تک نمی زنی !!! نیستی ؟ کجائی بی وفا ؟ دل منم از محل کارم پره مثل تو . تو یه جور می نالی من یه جور . باور کن دیگه خیلی خسته شدم از همه چیز .
بلاتکلیفی و اینکه چی درسته چی غلط داره دیونم می کنه . اگه حوصلم بشه یه پست می نویسم ولی در کل مثل ..... تو گل موندم .
تو هم دعا کن تا انشالا همه چی درست بشه .....

ان شاالله همه چی درست میشه. من که خیلی وقته درگیرم منتها روم زیاده خودمو میزنم به خوشی و سعی می کنم شاد زندگی کنم گمونم درستشم همینه . تو هم خیلی سخت نگیر ان شالله همه چی روبه راه میشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد