نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

هسمایه های جدید من....

 Balloons

اتاقی که تو اداره تحت اختیار دارم چشم انداز خوبی داره. مشرف به یه حیاط با فضای سبزی بسیار زیبا، صدای پرنده ها ، ماشینها … با قابلیت دید زدن!!! با یه تراس رویایی که اگه بیکار باشی و ترددها هم کم باشه؛ می تونی رو یه صندلی بشینی و لذت ببری از ....... اوایل که تازه اومده بودم این اتاق و دلم می گرفت ، گاهی اوقات می نشستم تو این تراس.  

تو سوراخی که واسه رد کردن لوله های انتقال گاز و… سیستمهای سرمایشی – گرمایشی اتاق ایجاد شده یه جفت گنجشک لونه کردن…Happy Dance همیشه دوس داشتم می تونستم یه جعبه بصورت لانه پرندگان به دیوار این اتاق بزنم تا یاکریم ها بیان و توش لونه درست کنن یه جوری که خودمم چشمم بهشون باشه و کلاغها نتونن جوجه هاشونو ببرن. 

 چند وقت پیش که زمستون باشه مدام از تو این سوراخ صداهایی رو می شنیدم . صدای رفت و آمد …. تو نگو ازبنگاهی سرکوچه ای پرنده های محل ، این سوراخه رو گذاشتن واسه اجاره…. اولین روز کاری امسال که اومدم ، دیدم به به… بهار در بهاره تو اتاقم…شکلک های ِ هلن چقد ذوق کردم وقتی دیدم جوجه دار هم شدن این همسایه های جدید…Smiley from millan.net صدای جوجه هاشون اگه بدونید چقدر پرانرژی و قشنگه وقتی پدر مادرشون واسشون غذا میارن….  

می خوام برم چش روشنی بدنیا اومدن جوجو کوچولوهاااااااااا، فقط تا در تراس رو باز می کنم مامان باباشون می پرن می رن رو آنتن لبه تراس می شینن ، انگار می خوان بهت بگن : شما نیای هم قبولت داریم هسمایه جان… کادوم رو صبح به صبح واسشون می ریزم دم لونه شون رو سیستمی که گفتم واستون. اینخده خوکشل می خورن همش رو شیکمو هااااااااااا.Baby Girl

 الهی …… فک کنین…. جوجوهام بخوان پرواز یاد بگیرن و لونه رو ترک کنن اولین نفری که شاهد پروازشونه خودممیاکریم ها معصوم ن و آروم نگات می کنن اما گنجیشک ها شیطونن و پر هیاهو….Tornado عاشق این هیاهوشونم ، اونم تو این فصل……

 

 

خلاصه اینکه دنیایی داریم باهاشون هااااااااااااا….

نظرات 10 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24

سلام
خیلی جالب بود
احساسات باحالی داری
بزرگ شدن برنداری برای فسنجون پرشون کنی!!!!!
گنجشک گناه داره!!!!!!
هر روز ددون میریزی تنبل میشن بعد بزرگ میشن اونوقت تو نیستی یا نباشی از گرسنگی میمیرن
خیلی لوسشون نکن بزار روی پای خودشون وایسن!!!!!!
بعدش میشه ما رو اینقدر نپیچونین
رشته و شغلتون رو بگین

خواهشناک & چاکرات داداش.........
واااااااامگه من دیو و ددم بخورمشون.... نمی ذارم کسی بهشون چپ نگا کنه
اینخده خوکشلن .... هیچم لوس نمی شن.
اااا.... زرنگین .... شما مگه گفتین که مام بگیم. تازه شم ندونسته ش که بهتره .

پریا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://abaneh.blogfa.com/

وای چه ناز خیلی قشنگ احساساتت رو ابراز کردی

بووووووووووووووووووس

نیلوفر چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

به به چه دنیای باحالی
خوش به حالت
من عاشق نگه داری و غذا دادن به پرنده ها هستم

واسه خودش یه با نی نی داریه هااااااااااا. واسه متاهلینی که درآینده نزدیک لازمشون میشه توصیه شده.....

دختر سر به هوا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://toranj89.persianblog.ir

وااااااااایییییی عزیزمچقدر دوستشون میدارم
خیلی کیف داره به پرنده ها غذا دی اونام ن تند بخورن


بازیگوش چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:05 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ای جاااااااااااااااانم چه قشنگ نوشتییی خانومییییییی
ادم حس میکنه همونجا تو تراس پیششون نشستهه...

دنیای خوبیهههه برای فرار از جدیت دنیای واقعی

حرف دلم رو زدی عزیزم واقعا دنیای خوبیه واسه فرار از جدیت دنیای واقعی

بهار پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:49

سلام انگار خیلی دیر اومدم ولی خیلی هم عجله دارم . بعدا مفصل می نویسم فقط بگم
الهی .......... تو چقدر احساساتی هستی برعکس من .
من بابک رو مجبور کردم قناریاشو بفروشه از بس از صداشون بدم میومد و حالا هم اینقدر در مورد اکواریوم و ماهیاش غر می زنم که خودمم خسته میشم ......

از صدای قناری بدت میومد!!! جدی ؟ حتما حوصله و وقت رسیدگی بهشون رو نداشتی. خب می ذاشتی خود آقا بابک بهشون می رسید دیگه .... ماهی که دیگه صدا نداره تازه خیلی هم خوکشله .

توت فرنگی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://www.tf.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی سلام خوبی؟ خسته شدم چن روزه در تلاشم بیام نظر واست بذارم نمیشه باز نمی کنه اما بالاخره اومدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟
خوش به حالت با جوجه ها همدمی فارغ از هر نوع دغدغه های آدم ها
چه خوبه نه؟
عزیز من آپم بیو یه سری باشه؟

خوبه و لذت بخش کاش آدما هم مث جوجو ها بودن .... همو اذیت نمی کردن. البته این شیطونام هی همدیگه رو هل می دنا ولی خب خواهر برادرن دیگه... ماهم با هواهر برادرامون دعوامون میشه گاهی .... تازه اونم واسه شیکم.........

من و هسملی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:02 http://manohasmali.blogfa.com

آخه تازه فهمیدم چی میگی!!! نازی منم یاکریم و گنجشک دوست دارم و تا دلت بخواد اینجا تو راه رویه خونمون لونه می کنن! و هی بچه دار هم میشن!

ای ول پس تو هم مث منی جوجوییییییییی . دیروز از دست یه دشمن غاصب که اومده بود لونه شونو تصاحب کنه نجانتشون دادم انخده احساس اقتدار و سایه سری داشتم که نگووووو

توت فرنگی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:04 http://www.tf.blogsky.com

سلام قربونت برم خوبی؟
عزیزم این دفعه دیگه قاطی نکردم آپ هستم حتما بیا
عزیزم منم خیلی دوست دارما

چشم اومدم گل یکی یه دونه آجی

کوثر شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:45 http://bbm.parsiblog.com

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی داری ... مخصوصا با این آدمکهای قشنگ فوق العاده شده ...
من توی وبلاگ بهار با شما آشنا شدم ...
امیدوارم همیشه موفق باشی

بای بای

ممنون عزیزم لطف داری بازم بهم سر بزن خوشحال شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد