نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

سال نو، آرزوهای نو ، امید های نو

 Girl Power

سالی که گذشت سالی بود با سختیهای خاص خودش! نمی خوام بگم خوبی نداشت. تو این سال هم مث سالهای دیگه و به لطف خدا روزهای پر خنده زیادی داشتم . اما خب سالی پرتلاش به لحاظ تحصیلی Reading a Bookو کاری بود و مخصوصاٌ به لحاظ مالی و کاری فشارهای زیادی رو تحمل کردم آماااااااااا به خودم احسنت می گم که هیچ جا کم نیاوردم و تونستم در اوج فشارها به همه تعهداتم عمل کنم . فدایی علمیمممم دیگه...... ای علم ، قدر منو بدون... ببین چه بچه خوفی ام.... اینفده من دوستت دارم م م م م م .....Flower تو هم منو دوس داشته باش دیگه.....اِ....اِ....دوسم داری ، اگه راس میگی دوسم داری ، همینجوری الکی الکی قبول شم دهتراااااا دیگههههههه ..... خودت که می دونی من کنکور دوس نمی دارم وگرنه عخش ادامه تحصیل داریَم.....

اینقده پارسال سختم شد که امسال قصد دارم اگه خدا بخواد در زمینه مالی از شرمندگی خودم و جیفام ( همون جیبهام بخونیدش لفطاً ) دربیام البته خدا جونم باید اول زمینه هاشو فراهم کنه تا بتونم حسابی حال بدم به جیفام.....

اگه خدا بخواد قرار گذاشتم با خودم که تنبلی نکنم و با برنامه ریزی متناسب با زمانهای مفیدی که دارم ، بتونم خوب درس بخونم تا اینقد منت این علمناز خانوم رو نکشم و برای کنکور سال آینده دست پر باشم ( همین الان این شیطون بدجنس تو گوشم گفت حالا خیلی هم به خودت سخت نگیر....http://www.millan.net/minimations/smileys/samvetesmiley.gif می بینید چقد روش زیاده !!! نمی ذاره حَرفه از دهنم دربیاد فوری تحریفش می کنه.... پرووووووو..... منم همینجا پیش شما رسواش کردم Yahتا حداقل بذاره حرفم یه سانت از دهنم فاصله بگیره..... عجبااااااااا.... اگه ما هم پشتکار این رودارالدوله رو داشتیم تا حالا قله قاف که رفته بودیم ، چهل دورم دور دنیا می دویدیم ..... حالا که اینجوری شد ، اینم میگم دلش بیشتر بسوزه : خدا خودش هوامونو داره!!! منم قول می دم کمتر تنبلی کنم. )

یه قولی هم به خودم دادم ، اینکه تو سال جدید ، کمتر ذهنمو درگیر ازدواج کنم. هر وقت شرایط ش مهیا بود ، حالا ببینیم چی میشه.... 

در خصوص اهداف فوق الذکر ، به امید خدا ، نهایت تلاشمان را به کار خواهیم بست.... بو که قبول افتد و در نظر آید.... آماااااااا اگر نشد هی حرص نمی خورم که بشینم خودمو اذیت کنم که چرا نشد... امیدوارم بشه ....مهم میزان تلاشیه که بکار می بندی بقیه با خداست ....yes4.gif امیدوارم آخر امسال ، اگر زنده بودم ، بیام و اینجا بنویسم که سالی که گذشت برام رضایت بخش بود و من نهایت تلاشم رو بکار بستم و راضی ام.

به لحاظ اخلاقی و تغییرات مورد نیاز ، امیدوارم بتونم سخت گیری و بد بینی و ناامیدی رو کامل از خودم دور کنم و شاد باشم شاد شاد...   

   

خدایا ما گفتیم آنچه را که می خواهیم ، مهر تأییدش با تو..... 

  

اما جونم براتون بگه از لحظه سال تحویل..........http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/bicyclesmiley.gif

آخرای سالی که گذشت چون عروسی خواهری رو داشتیم ،  بعد از تموم شدن مراسمات مختلفه و به دستور مامان خانوم ، جملگی سپاه تنظیف افتادیم به جون خونه... البته نیروی ثابت کار ، دوتا بودیمااااااااا ...... اما خب.... به همین دلیل ، همه کارای شخصی اینجانب مونده بود روز 29 اسفند ، که باید همه رو انجام می دادم .... حتی خرید عیدی اعضای محترم خانواده.... خِلاصصصصصه ، جونم براتون بگه که تا لحظه تحویل سال داشتم مث فرفره می چرخیدم دور خونه و .... فعالیت و .... چهل دقیقه مونده به سال تحویل یه پست هم آپ کردم تا مراتب تبریکم رو اعلام کنم Heart Smileو رسماً New Laptop م رو افتتاح بنمایم ، بعد هم نشستم به تک زنگ زدن به کلیه لیست مخاطبین گوشی م.... لیست مخاطبین منم که بدلیل خوش حواسی و ایضاً تنبلی در حفظیات ماشالله داره.... بعضی دوستان هم لالا بودن که هیچ گوشی شونم خاموش بود.... اما اغلب بیدار بودن و جواب می دادن.http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/beesmiley1.gif لحظه سال تحویل رو کنار سفره هفت سین نشستیم و دعا کردیم " خدایا خودت به همه سلامتی بده و همه رو به آرزوهاشون برسون ، خوشبخت و عاقبت بخیرمون کن .... امیدوارم امسال اونی که باید بیاد ، بیاد و همه رو خوشحال کنه ". سر سفره که قرآن رو باز کردم تا بخونم نیت کردم ....... سوره حج اومد.Happy Dance ان شالله حج هم قسمت شه این سال.... چند وقته خیلی دوس دارم برم حج ، شکوه و عظمتش ، مخصوصاً حس اینکه به خدا نزدیک تر از همیشه ای ، مهمون خدا میشی خیلی برام جالبه !!! دوس دارم ببینم خدا چجوری از مهموناش پذیرایی می کنه....

از اونجایی که اگه می خوابیدیم نماز... پَر... می شدیم ، اونم اولین نماز سال نو ، جملگی نشستیم به آجیل خوردن و صحبت و ... تا بعد نماز صبح خوابیدیم. کل مدت تعطیلات هم که مهمان نوازی و خاله بازی فرمودیم . فقط یه سفریک روزه رفتیم که جای همه تون خالی ، خیلی خوب بود. عالی عالی ... کلی روحیه و انرژی گرفتم از بهار... نه فقط من ، همه همین حس رو داشتیم .... "بهار زیباترین و دل انگیزترین فصل خداست"خیلی دوس دارم این فصل رو....دعا کنید چند تا سفر دِبش و روح افزای طبیعت گردی واسم پیش بیاد، مخصوصاً فروردین و اردیبهشت که واقعاً به لحاظ روحی بهش نیاز دارم....

خب ، اینم از شروع سال جدید.... امیدوارم سال خوبی بشه واسه همه .....  

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:30 http://pejvakesokoot.blogfa.com/

سلام باران عزیزم

سال نوی شما هم مبارک.
برات آرزوهای خوب در این سال جدید دارم.امید که همیشه شاداب و کامیاب باشی

ممنون عزیز دلم

توت فرنگی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:41 http://www.tf.blogsky.com

هورااااااااا هورااااااااااااااا اول شدم!
سلام گلم!
خوفی؟
آفرین که آپ کردی!
خوشحالم که عزمتو جزم (یا جذم؟) کردی و می خوای حسابی تلاش کنی و به خودت حال بدی!!!!
دعا کن منم خدا کمکم کنه از خجالت جیبهام دربیام
ایشالا موفق باشی
قربونت برم من
سر نمازهات واسم دعا کن خیلی محتاجم به دعا...

پست بعدی ایشالله
ان شالله که همین طور میشه واسه هردومون
شما هم منو یاد کن
بوووووووووووووووووووووووووووس

من و هسملی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:51 http://manohasmali.blogfa.com

امیدوارم به همه اهدافت تو سال جدید برسی خانومی

ممنون جوجویی. عزیز دلمیییییییییییییییییییی بووووووووووووووس

زهره پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 http://golesorkh.parsiblog.com

سلام باران جان

ایشالا سال دیگه میایم و می خونیم که همه ی این برنامه ها و نقشه هات به بهترین شکل عملی شده :)

:-*

سلام عزیزم . چه عجب سرت خلوت شده.... امیدوارم امسال اونی که باید بیاد بیاد دیگه

زینت سادات جعفری پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 http://nabze-abi.blogfa.com

سلاملکم ...

چطوریایی؟!

سال نوت مجددا مبارکا باشه ...

میگم میای دوتایی بریم بهارو خفه کنیم؟!هاااان؟!

لپ تاپتونم مبارکترا باشه ..

انشاالله امسال سال عشق های به باور رسیده و به ثمر رسیده و یه سری عشق های قلمبه سلمبه دیگه باشه:دییییی

خوش بحالت سفررفتی ...

مواظب خودت باش

باید یه بار قرار بذاریم مفصل ببینمت بحرفیم .. یه جای خوب باید بریم!

بوووووووس

من پایه ام بریم اما جواب آقا بابک با خودت...
ان شالله.... ان شالله عشخ جیبامم تو این قلمبه سلمبه ها باشه
قرار با خودت ... هرجا بگی هستم....
بوووووووووووووس

دختر سر به هوا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 http://toranj89.persianblog.ir

سلااااام باران جونچه تصمیمات زیادی گرفتی واسه امسالت دوست جونامیدوارم همش عملی بشه و به آرزوهات برسی

ممنون گلم. ان شالله شما هم به آرزوهات برسی مخصوصا یه کار مناسب و پردرآمد

نیلوفر یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

سال نو مبارک
امیدوارم به همه ی اهداف عالی تو سال جدید برسی

ممنون عزیزم چطوری رسیدن بخیر.....بوووووووووووس

amir یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:46

سلام
خوبین شما؟
قشنگ مینویسین
انشالله سال پر پول و پر موفقیتی باشه براتون
به ویژه پر پول!!!!!!!
موفق باشی

سلام دوست عزیز.
سال نو مبارک. براتون سال پربار و خوبی رو آرزو می کنم امیدوارم سال کامیابی و رسیدن به خواسته ها تون باشه.
از لطفتون ممنونم
پرپول رو خوب اومدین بسی بسیار خواستاریم .........

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد