نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

دُکی جون دوست داریم.........

بزن اون دست قششششششششنگه ررررررررو به افتخار این دُکی جون ما که نذاشت خستگی مون در شه ........http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/chillout.gif رسیدگییییییییییی فرمودند به امر خطیر مقاله مان ........ خدا وکیلی عرق جبینمونم خشک نشدااااااااا....4fvgdaq_th.gif اصلاً کشته مارو این دهترAlbert Einstein با این الطاف لایزالشششششششششششش..... عمراً لب و لوچه من از شدت سرمای اون روز که واستون تعریف کردم ترک برنداشته ها ، فقط به عشخ این دهتر بوده که این ترکهای همایونی روی پوست صورتمون شکوفا شده !!!  اشتباه نکنید!!! از شدت برخورد با تگرگهای سربی میدون آزادی تهرونم نبوده هاااااااا ....smile emoticon kolobokبه جان دهتر اگه دروغ بگم .... خدایی دیگه هیچی نگین بهش که من یکی دیگه شاکی میشماااااا.... smile emoticon koloboksmile emoticon koloboksmile emoticon kolobok

خب چیکارش دارین ؟!!!؟ دوس داره !!! کم نقطه بازی کرده بچه بوده.... شایدم همسن و سالهاش بهش زور گفتن رو دلش مونده الان داره تلافی می کنه که یه وخت خدای ناکرده ، ناکام رحلت نکنه بچه م.... الهیییییییی دورش بگردم ....Baby Girl نگا چقده مظلومه ....آخی .... قربوووووووونش برم که علی رغم اینهههههههههمه مشغله فراوان  رفته اکیپ کوفت کردن تعطیلات عید دانشجویان گرام 881782e691ee8f5329cf064d9ba2fb5d.gifرو تشکیل داده ، دستور داده تو نیم ساعت آخر وقت اداری آخرین روز کاری دانشگاه زنگ بزنن و برای سوز دل دانشجویان عزیزتر از جان بگن مقاله تون دوباره اصلاحی خورده .... حالا موضوع اصلاحی چیه؟.... خواهشاً !!!! این دیگه سوال کردن داره؟  نقطهه رو که یادتون نرفته به این زودی ....http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif 

 

Balloons

نظرات 8 + ارسال نظر
آبانه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:01 http://abaneh.blogfa.com/

همینه دیگه دانشجو تا پوستش کنده نشه که مدرک بهش نمیچسبه امیدواره مراحل دفاعت خوب پیش بره

ممنون گلم.... ولی منم ایندفعه می دونم چیکار کنم تا بلکه م خدا نظر کنه برم تاییدشو بگیرم

زهره چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:12

من کلآ نفهمیدم چی شد

قربونت برم هیچی.... این قیافه منو بیای ببینی می فهمی چی به چی شد
اون همه تلاش در قالب همت مضاعف جهت کسب امضا و...همش بر!!! مونده فقط یه صورت با چاک های عمیق و لب و لوچه داغون از شدت برخورد با سرما !!!! ببخشیدببخشید اصلاح می کنم :‌از شدت علاقه به این آقای دهتر قشنگ

زینت سادات جعفری پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 http://nabze-abi.blogfa.com

عزیز دلم ... الهی من بمیرم ... این استادتونو ساختن جهت دق دادن ... قدرشو بدون ... نمونه خارجی ازش خیلی کم وجود داره ... جزو عناصر نایابه جدول مندلیفه ... از من گفتن

آی گفتیییییییییییی زینت جون..... من می ترسم این آمریکایی ها بیان بدزدنش اونوخ بی دکی بمونیم بره بی کارش هااااااااااا..... ببین کی هه میگم

amir پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45

سلام
هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد!!!!
اینقدر پشت استادتون صفحه نزارین!!!!!
فردا خودتون هم استاد میشین ها بعد کلی حرف و حدیث!!!!!
خودت هم میدونی که نقطه گذاری تو متن اون هم پایان نامه چقدر تاثیر داره!!!!
خلاصه که باید ساخت
راستی شما یه پایان نامه هم در مورد آداب پیچوندن بنویسین!!!
چون به بهترین نحو اصلا به روی خودتون نیاوردین که پرسیده بودم رشته و دانشگاه و شهرتون رو
خب دیگه بگذریم انشالله تعطیلات حسابی خوش بگذره
موفق باشی

ما غیلط بکنم بشت سر دکی جونوم صفحه بزارم (‌ بالهجه قهوه تلخ خوانده شود لطفا ) قطع به یقین شما هم باید استاد باشینااااا!!! جان مادرمحترم و هرکسی که خیلی دوسش می دارین اگه استادین گیرای بیخودی به دانشجوهاتون ندین و اگه گیری دادین دلیلش رو هم توضیح بدین که روشن بشن اون بدبخ هاااااااااا..... مجبور نباشن بیان هییی غر غر کنن دلشون وا شه.....
آخه قربون شکل ندیده تون برم این یه مقاله زبرتیه خف نه بایان نامه همایونی.... لااقل بهم بگه مشکلش چیه که روشن شم . مگه من دانشمند زاده شدم . اصلا دانشجو شدم که بفهمم دیگه .... مرض هم ندارم که هی بخوام برم و بیام ....
ما که همیشه ساختیم ولی باور بفرمایید این چن روزه هر وقت رفتم جلو آینه حرص خوردم بابت این تلاشهای مضاعف و برثمر .از دیروز هم که این حرص خوردنها مضاعف تر شده.....
اون مقاله هه هم به موقعش چشم . شاید همینجا هم منتشرش کردم که دیگه منت دهتر جونمم نکشم تازه کاربردی ترم میشه...
امیدوارم شما و همه دوستای گلمم تعطیلات خوبی داشته باشن و ایضا سالی خوش و بر بارتر

مالزی نشین پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:48

کلا تا جون آدم در نیاد ول کن نیستن این درسا!

آی گفتی .... . راستی ممنون که اومدی خوشحالم کردی!!!

توت فرنگی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:25 http://www.tf.blogsky.com

سلاااااااااام بهار جونم
استاد اگه گیر نده که استاد نیس
غصه نخور همه دانشجوها از دست استادها زجر می کشن
آپم بیا

دختر سر به هوا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:50 http://toranj89.persianblog.ir

این از اوون استاداست که پدر در میارهخدا بت صبر بده
سال نوت پیشاپیش مبارک دوست جون

چه میشه گفت. همینه دیگه
عیدت مبارک گلم

زینت سادات جعفری شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 http://nabze-abi.blogfa.com

به روز میباشم خواهرجان ...

ترشیف بیاورید ...

عید پاشو بیا دیدنم ... بزرگی گفتن کوچیکی گفتن

عیدت مبارک عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد