نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

خبرررررررررررررت مهنوووووووووووش........

تازه داداشی م پیام داده : می تونی بیای چت ؟ چند لحظه کارت دارم.Computer 

براش نوشتم : چشم داداشی الان میام. 

رفتم کانکت شدم و منتظر که الان داداشی خان تشریف میارن.  در همین حین داشتم ایمیلهامم چک می کردم که خان داداش بیاد ببینم چیکارم داره!!! ییهو، همچین ... صفحه چت که باز شد. ذوق کردم که چه عجب اومد.....  

دیدم نوشته: سلام. خوبی عزیزم.....  

 با شوق و ذوق فراوان بعد از انتظاری بس طولانی و کسل ناک براش نوشتم : سلااااااااااااااااااااااااااااام داااااااااااااادااااااااااااشییییییییییییی........... خووووووووووووووووبییییییییییییییییی............Flower Yah Flower

یییهو دیدم نوشته واسم : بوووووووووووووس!!!  

چند لحظه ای هنگ کردم .......... واااااااااا!!!! این داداش منه...... روداررررررر.......( جریان داره ... بعداً شاید واستون تعریف کردم ).

بعد یهو دیدم نوشت : مرررررررررررررررض

داداش کیه؟

مهنوشم.

اسم مهنوش که به چشم خورد حسابی حرصی شدم خنده مم گرفت.

میگم : مرضضضضضضضضضضضض 

مرررررررررررگ

ای خبرت مههههههههههههنووووووووووووش

میگه : چیه فکر کردی موجود..... تحویلت گرفته....

و غش رفته از خنده.........rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor

 چون فینگیلیش می زد و منم منتظر داداشی بودم و تو کف اینکه چیکارم داره یعنی.... متوجه اسمش نشدم و همین که حرف M رو دیدم که تو اسم هردوشون مشترک بود دیگه به بقیه اش دقت نکردم.

بعدم که دیگه معلومه دیگه وقتی دوتا خانوم بهم برسن چقد فک می زنن خاصه اگه اون دوتا دوستای صمیمی و نزدیکی م باشن که مدتهاست همدیگه رو ندیدن و کلی حرف واسه زدن دارن.........

تازه داداش هم که نیومدن چت و بعداً تلفنی صحبت کردیم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید فقط سبب خیر شدن تا ما دوتا بعد از مدتها باهمدیگه صحبت کنیم. هر دومونم مدت زمان طولانیه که مشغول کار و درس همزمانیمReading a Book و به ندرت وقت خالی پیدا می کنیم خاصه اینکه تو دوتا شهر مختلفیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:36

وای! منم یه بارخواهر شوهرم و با زن داداشم کم مونده بود اشتباهی بگیرم و بهش بزنم همسریت و عوض من ! ببوووس!!!! فک کن! اما خدا رو شکر به موقع فهمیدم و آبرو ریزی نشد!

نیلوفر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

توفیق اجباری شده دیگه!!!

البته از نوع دلنشینش گلی

توت فرنگی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

هی وای من هی وای من
چقد شوک بهت وارد شده!!!!!!!
داداش آدم بگه : بووووووووووووس
قربونت با این خوشگل نوشتنات
آپم یه سر بیا عزیزم

ممنون گلم لطف داری

من و هسملی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 http://manohasmali.blogfa.com

خیلی باحال بود! خوبه حالا کس دیگه ای نبوده!!!

خداوکیلیاااااااااااا اگرنه باک آبروم می رفت

آبانه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:50 http://abaneh.blogfa.com/

خانمی امتحان کردی گوگل ریدرو؟

هنوز فرصت نکردم عزیزم

دختر سر به هوا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:10

وااای خیلی باحال بودواقعا دوتا خانوم که به هم برسن چه میکنن

خف دیگه من که حال میکنم از خانوم بودنم . خیلی هم خوبه که اینجوری ایم. ( آیکون تحویل گیری ........ اونم از نوع آخرش )

دختر سر به هوا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:18

عزیزم من مارک dell زیاد خبر ندارم؛داداشم نذاشت گفت خوب نیست!!علتشو نمیدونم؛مثه اینکه این چند تا مارک جدید که اومده دیگه کسی زیاد سراغ dell نمیره؛حالا بازم تحقیق کن
ویندوز هم xp میخوره هم 7؛آره فکر کنم اورجیناله،اگه تهرانی که یه مرکز خرید خوب واسه لپ تاپ هست؛ولی حتما تحقیق کن و بخر

ممنون گلم واسه خرید میام اونجا عسسسسسسسسسسسسییییییسسسسسسسممممم
خیلی لطف کردی

hassan یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:22 http://www. parand16.blogfa.com

سلام دوست من وب خوبو قشنگی داری راسنی من شمارو لینک کردم اگه تونستی مارو لینک کن بهمونم یه سر میزنم

سلام از لطف شما ممنونم متاسفانه نتونستم لینک وبلاگتون رو باز کنم از آشنایی باهاتون خوشحال میشم
خوش اومدین

بهار دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 http://sana1359.parsiblog.com

سلام عزیزم . جدی دیدی چه کیفی داره یهو غیرمنتظره یه همچین اتفاقی واست بیفته ؟؟؟؟
اونم دوست صمیمی ای که خیلی وقته ندیدیش .....
خیلی حرف واسه گفتن دارم ولی الان وقتش نیست چون تو بیمارستانم و روبروی در اتاق دکتر .
هی هم میاد بیرون و میاد
الان متلکاش تو گلوش باد کرده بگه ضمن اینکه امروز عصبانیم هست دیگه هیچی .
ولی برمی گردم در زمان مناسب

قربونت عزیزم . خوشحالم میکنی میای . ماهم یه طاغوت در شرف سرنگونی مث همون دکترای شما اینجا داریم می فهمم چی میگی.....
بووووووووووووس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد