نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

صبحونه با طعم حاجت شیکم

اداره هستم.اول صبحه تقریباً... می رم آبدارخونه چای بریزم واسه خودم . این کپل خان که عمراً از این کارا بکنه اگرم این کارو بکنه یه جوری انجامش میده که دیگه بهش نگی. می بینم به به ....جمع اراذل همکار جَمعه... فقط گلشون کمه که رسید. اسی خان نشسته دور برشم آقای حاجی ، مهندس ، سیدyes4.gif ، کپل خان .... بهلههههه بهله..... نامردا یه صبحونه دبش رو زده بودن تو رگ داشتن چاشنی شو به جا می آوردن!! بربری کنجدی با تخم مرغ محلی و .... دلم خواست نامردا. تا منو دیدن اسی خان میگه خانوم.... ثبت نام دانشگاه ... هنوز ادامه داره؟ مثلاً با من رودربایستی دارن می خواستن جو رو رسمی ش کنن!!! منم که تریپم دانشگاهه .smile تو دلم گفتم آخه شما رو چه به دانشگاه.... من بربری می خوام ، کنجدی لفطاً....

چایی که ریختم داشتم می رفتم اتاق خودم ، رفتم با بقیه همکارا که تو اتاقاشون بودن احوالپرسی و سلام علیک اول صبح رو بجا بیارم  دیدم میگن دیدی جمع ارذل رو.... ؟ میگم بله  و یه لبخند ملیح .... نامردیه ها....

اومدم اتاقم دیدم واسم بربری فرستادن!!! کنار صبحانه خودم بود. تو دلم گفتم چه عجب ......... جاتون خالی ...... حتماً تجربه شو داشتین می دونین چقد حال میده وقتی خدا زودی مراد شکمو میده.

نظرات 10 + ارسال نظر
آبانه دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:58 http://abaneh.blogfa.com/

آخی...نون بربری برای صبحونه خیلی میچسبه .نوش جونت خانم گل

ممنون گلم. چون غیر منتظره بود جاتون خالی حسابی مزه داد

دختر سر ده هوا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:06 http://toranj89.persianblog.ir

به چه صبحونه ای
وای خیلی جالبه که خدا حاجت شکمو اینقدر زود میده!همیشه این جور وقتا میگم خدایا کاش یه چیز دیگه ازت خواسته بودم

میبینی جدا همینطوریه ها!!!! بقول یکی از بچه ها ؛ کاش مام شیکم بودیم

توت فرنگی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:53 http://www.tf.blogsky.com

سلام
آی دلم هوس بربری و تخم مرغ کرد!!!
خوش به حالت
راستی چرا منو لینک نکردی؟
منو لینک کن باشه؟ چه پررو هستم!!!
من آپم بیاااااااا

گلی من که همون روز لینکت کردم قرار شده اگه اشتباهی هم هست بگی درستش کنم با اسم خودتم لینک شدی. دقت کن

زینت سادات جعفری سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26

خیلی خوب بود ...

کلا هرچیزی رو از خدا بخوای اونم با همه وجود در اولین فرصت بهت میده ... راز این حاجت شکمم تو همین با همه وجود خواستنه!

خوشمل بود ...

نوش جونت ...

بوووس

ممنون عزیزم درسته . سیستم برآورده شدنش اینه که ناخواسته و با تمام وجود می خوایش.
بووووووووووووووس

نیلوفر سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

نوش جووووووووووونت

آبانه چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:03 http://abaneh.blogfa.com/

امیدوارم بتونی استفاده کنی . یه کم سخته ولی مطمئنم میتونی

بووووووووووووووووووووووس

دختر سر به هوا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:10

سلااام باران جان
عزیزم من یه لپ تاپی میخواستم که سبک باشه کار حسابداریم باش بتونم انجام بدم،سخت جونم باشهگارانتیش اعتبار داشته باشه،
مارک lenovo بم معرفی کردن,سی پی یوش سه هسته ای هست,LCD چهارده اینچه (چون میخواستم سبک باشه)
همه چیرایی که میخواستمو داره؛تازه برای این مدلی که من برداشتم جشنواره نوروزی زده بودن(کیف و موس و یه هارد اکسترنالم روش داشت)
قیمتش 700000
سایت و مدلشو برات میذارم
مدل THINKPAD EDG 14
سایت sazgar.com
اگه سوال دیگه ایم داشتی در خدمتم

قربونت برم عزیزم خیلی لطف کردی

خانوم کوچولو پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 http://zendegi-man.blogfa.com

نوش جونت . خدایی خلی میچسبه همچی صبونه ای .صبونه نطلبیده مراااده!

قربونت . جای شما خالییییییییییی حسابی فاز داد.

بهار پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:24 http://sana1359.parsiblog.com

سلام باران جان . ای ول چه گروهی !!!!!!
چه شود ......
ولی خیلی نامردیه شماها همه تون مجردین و آزاد من بیچاره چه گناهی کردم ؟؟؟؟؟؟؟
از همین الان می دونم که از همه برنامه هاتون جا می مونم .
ولی خدائیش با زینت یه برنامه بریزید بیاید اصفهان . یه روز صبح میریم کوه صفه . باور کن بابک بدجور پایه این کاراست .
هوا هم که خیلی خوب شده خیلی حال میده .
بیاید
خوش می گذره
به جان خودم راست وگوام .......

خیالت راحت نمی ذاریم عقب بیفتی .... اصلا تو نباشی فاز نمیده که..... قربونت برم من که آرزومه........ حتما یه برنامه میذارم اونور عید

بهار پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:26 http://sana1359.parsiblog.com

راستی می بینم که دیگ به دیگ داره یه چیزائی میگه !!!!!!!
چرا آپ نکردی تنبل ؟؟؟؟؟؟؟
از من یاد بگیر هر چند ماهی یه پست
یاد بگیر .........
بابک داره شام درست می کنه منم پای نت نشستم
آی حال میده ........

اییییییییییییییی ولللللللللللل حال کردم از بای نت نشستنت . باید کار یادشون بدی ها وگرنه باید گشنه بلو با خورشت دل ضعفه میل بفرماهی چون غذای سوخته شفته اعتبار نداره خداوکیلی خوشم اومد باید تقسیم کار صورت بگیره چون هر دو شاغلید خب .طفلی آقا بابک گمونم اونم عشخ نته حالا حرص می خوره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد