نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نیازمندیهای امروز.........

این روزا چه دلخورم. دنبال بهانه م واسه شکستن !!! کسی که کاری ازش برنمیاد چیکار می کنه؟ وقتی نمی تونی با کسی یا چیزی بجنگی چیکار می کنی؟ خیلی دلم گرفته . مثلاْ دم عیده. همش می خوام خودمو بزنم به بیخیالی ولی یه جاهایی ش هم از دستم درمیره! نمی تونم به روی خودم نیارم. می خوام شاد بنویسم و به روم نیارم .... می خوام به جای این عبارات بنویسم  " به یک عدد پاچه جهت گرفتن نیازمندیم " می خوام بزنم به خنده و شوخی تا فقط بگذره و نفهمم چجوری گذشت . اصلاً دلم نمی خواد درد دل کنم . حس می کنم نیاز دارم به درد دل ولی دلم نمی خواد اینکارو بکنم . از کارایی که نتیجه نمی ده و بارها امتحانش کردی و نتیجه نگرفتی خوشم نمیاد.

بیخیال ، پاچه سراغ ندارید ؟ بگیرم.......... لطفاً تمیز ، شیک و باکلاس باشه ....  پاچه لطفاً.... تا پاچه خودتونو نگرفتم پاچه برسونید.

کاشکی الان اینجوری بودم. همچیننننننننننننن آروووووووووووم .... راحتتتتتتتتتتت 

نظرات 6 + ارسال نظر
توت فرنگی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://www.tf.blogsky.com

سلام خوبی؟
با ئبلاگت کلی سرگرم شدم خیلی خوب می نویسی
پیش منم بیا باشه؟
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
منتظرتماااا...

سلام عزیزم
خوشحالم باهات آشنا میشم لینکت کردم زود به زود بهم سر بزن
بوووووووووسسسسسسسس

توت فرنگی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:58

سلام عزیزم
مرسی از محبتت
عزیزم منو اشتباه لینک کردی یعنی آدرسمو اشتباه زدی اگه لطف کنی درسش کنی ممنون میشم
لینکت کردم گلم

خانوم گلی آدرس درست رو واسم میذاری تا اصلاحش کنم .
ممنونم

دختر سر به هوا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:02 http://toranj89.persianblog.ir

سلااام ،جالب بود
منم بدم نمیاد
ولی اونم حال می خواد

مرسی عزیزم . جدی این موقع ها دیدی آدم دنبال شر می گرده به زمین و زمون گیر میده.......البته مراحل بعدی هم داره ها. حسش بود می نویسم

خانوم کوچولو یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 http://zendegi-man.blogfa.com

خوب اینا همش عوارض بهار و دم عیده! منم مث تو .اما خودم و زدم به بی خیالی .شمام سخت نگیر .درست میشه

کاشکی اینجوری بود که میگی عزیزم

ستاره آسمان یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://khatere88.persianblog.ir/

گیرت اومد برای منم بفرست !منظورم پاچه هستش

ول دختر خوب بی خیال باید ما یاد بگیریم مشکلات رو از رو ببریم وگرنه اون ما رو به خاک می زنه
شاد باشی

ما بیجا می فرماییم ایشون رو از رو ببریم آبجی از بس رودارن اوشون.............. ما خودمون رو به کوچه خوب و کارگشای ..... می زنیم اینجوری بیشتر حرص می خورن این مساهل رودارمون. محل نمی زارمشون فهلا....

بهار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:05 http://sana1359.parsiblog.com

سلام بهار جان . ببخش خیلی وقته نیومدم . نتونستم بخدا والا خیلی دلم میخواد بیام بخونم متنای قشنگت رو . وقتی می نویسی با تمتم وجود حست می کنم . می فهممت ولی تنها حرفی که می تونم بهت بزنم اینه که صبور باش بهار صبور . کاری که خیلی سخته و منم معمولا توش کم میارم .
یه چیز دیگه هم بهت بگم . وقتی غم داری بیشتر به خدا نزدیکی پس از غمناک بودن دلگیر نباش . وقتی ناراحتی از همه کس ناامیدی و جز خدا کسی رو صدا نمی کنی چون می دونی جز اون کسی به دادت نمی رسه .
و این حس خیلی خوبیه . نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی پست قبلیتو خوندم . بابا خیلی ما رو تحویل گرفتی . کدوم دوست خوب . ما اگه خوب بودیم که حال و روزمون این نبود جیگر . ولی جدی دعا کن اگه بشه تو عید یه سری بتونیم بیایم قم . خیلی وقته نیومدم .
راستی اون فهرست هم از شماره ۱ شروع کن . جلوش نوشته تو روز اول چه قسمتائی و تو روزای بعدی چه جاهائی رو باید بخونی .
کاش می شد از یه روزی با هم شروع کنیم و بخونیم . من خیلی دلم میخواد دوباره بخونمش . فقط همتش نمیشه . اگه دوتا بشیم شاید بشه .
واااااااای چقدر نوشتما .
فعلا با اجزه .......( اجازه )
موفق باشید .
راستی من پاچه مو دیشب شستم . جنسشم خوبه . نو هم هست . بخدا شیکیشم بد نیست . بدم خدمتتون ؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا خانومی درسته حرفاتو قبول دارم. اون لیسته رو بایه ام هروقت گفتی شروع کنیم. هروقت اومدین اینورا قدمتون سر چشم . خوشحالمون می کنید.
بابا پاچه ......پاچه با کلاس پاچه ت حیفه هاااااااااا از من گفتن... شرحه شرحه اش کردم نگی نگفتی هااااااااا..........

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد