نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اندراحوالات شلم شوربای امروزهای من...

اندر احوالات شلم شوربای امروزهای من.........

جونم براتون بگه که این روزا خیلی شلم شوربا گشته ام. از همه جهتها. شمال ، جنوب ، شرق ، غرب ، اصلاً شرق و غربشو بیخیال!!! دیدین میگن بینهایت خط می تونه از مرکز یه دایره بذگره ( همون بگذره س) !!! گمونم الان من با اون مرکز دایرهه که تومباحث هندسه داشتیم اشتباهی گرفته شدم!!!

هنوز خسته جلسه دفاع و استرس هاش بودم که دیروز تشریفمو بردم کنکور دکترای دانشگاه آزاد.....اونم بدون حتی یه کلمه مطالعه!!!! به جان همه دوستان که اگه شما روی این مطالب و کتابای منو دیده بودین که منم دیدم. اصلاً فکرشو که می کنما حرصم میگیره. دوس نداشتم کاری که تلاشی براش نداشتم رو انجام بدم . خب معلومه دیگه از الان نتیجه چیه؟ هرچند از اولشم می دونستم و فقط واسه دست گرمی رفتم اونهمه پول بی زبونو دادم دفترچه ثبت نام گرفتم ، اما خب خرخوانی مث من هیچ وقت در تاریخچه علمی و تلاشهای کنکوریش از این تجارب نداشته!!!هییییییییی خواهر پیر و فرتوت شدیم دیگه .تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدحس درس خوندن و تلاش مضاعف در مدت کوتاه و بصورت MP3 کُشونده شده در وجودمان!!! دیروز سر جلسه انواع و اقسام فحشای آب نکشیده بود که نثار خودم می کردم که چرا درس نخوندی خبر مررررررررگتتتتتتتتتتتت.......... حیف روز جمعه م که رفتم سر جلسه !!!! اونم چه جلسه ای !! پیرم دراومد از بس دفترچه های رنگ و وارنگ دادن دستم که حلشون کن !!! مراقبه عینهو میر غضب در جهندم بود در نظرم ....... 

ازطرفی هم که عروسی خواهر خانومیه ،با همه مراسمات و ببر و بیارها و... ش. فکرشو کنید ملت محترم خانومهای فامیل پِلاس این بازارهای شهرمون بودن واسه خرید لباس و ... اونوخ من بعنوان خواهر عروس همش فکرم شده بود امتحان و درس و ... حالا ببینید قیاس احوالات من و بقیه رو که فقط حرص خوردنش واسم مونده که از قافله عقبم.....

خانومای محترم فامیل : 

خرید بعد گذر از چند مرحله اتفاق میفته که به ترتیب شامل مراحل تشریحی زیر میشه : 

الف ) نگاه : که خود شامل بی نهایت شمارگان می باشد مثلاً نگاه (1 ) ، نگاه (2 ) و ..... تا بلکه لباسی قبول افتد و در نظر آید.ممکنه چند مرحله متوالی به بازار سر بزنی و فقط نگاه کنی تا شاید بتونی چیزی بپسندی.  قربونش برم اینقده هم که تنوع رنگ و مدل متناسب با هر سلیقه ای در بازار داریم. مُد روز رو که اصلاً کار نداریم .فقط ببینیم خوفه یانه!!! که اگه بخوای به اونم گوشه چشمی داشته باشی دیگه کار خودت و جیب محترم پردازنده دراومده!!!

ب) پروو : لباس مزبور و رد شده از خان اول که به این مرحله میرسه خیلی خوش شانسه!! که  افتخار پروو شدن رو بهش میدن. فک کنید تو این فصل از سال http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley4.gifچه اتفاقی می افته تو اتاق پرووو!!! اونم اتاقهای تنگ و خفه پرو که در مغازه های شهر ما موجود می باشیَد. حق دارن طفلی این خانوما.... هوارتا لباس رو بکن تا ته.... بعد یه لباس مجلسی بپوش تا ببینی بهت میآد یانه . خب لباس مجلسیه دیگه نمیشه که .... !!! حالا ببین چه حالی میشی ببینی بهت نمیاد یا تن خورش نامناسبه!!! هی واسا اون تو بگو لباس بعدی.... هی هم لرز در وَکُن از خودت از شدت سرما....

ج)خرید : این مرحله که دسترسی بهش برای لباسهای گرااااااااام ، خیلی هم سخت می باشیَد و کلی انسان ، اونم از جنس خانوم و حتماً خوش سلیقه ش ، باید تأیید کنن استحقاق رسیدن به این مرحله رو؛ در چند دور متوالی و متناسب با مراسمات مختلف جاریه پیش بینی میشه!!! لباس برای روز عروسی!! برای شب حنابندان ، روز پاتختی ، جهاز برون ، لباس بینون ..... همه این لباسها باید با سِت کامل و خاص اون مراسم جور دربیاد ها !!!   اصلنشم حرف تکراری بودن رو نزنید.

تازه فکر آتلیه و آرایشگاه مناسب هم باشید عزیزانم !!!

حالا داشته باشید احوالات آقایون قنجیشک رو که چه غر و لندهای عریض وطویلی می فرمایند اندر باب خرید خانومهای کرام " بابا یخ زدیم یه چی بپسند دیگه ... شام نداریم.... ناهار کو....         خیلییییییییی گرونه.....    "  

و خانوما هم که....

اونوخ من ، یکه و یالغوز، با هزار فکر و مشغله....

دلداریم بدید دیگه!!! گریه م گرفت

از اینطرفم که محل کارم یه عالمه سکیوریتم رفته بالا!!! خودمم می ترسم با خودم حرف بزنم !!!! اخیراْ‌ یه کار بهم محول شده که با مساهل امنیتی در ارتباطه. از اوناییه که می خورنت اگه اتفاقی بیفته !!! Smiley from millan.netالبته من فهلا مسئولیت مستقیم رو نگرفتم . همون بهترم که نگرفتم . دعا کنید از پسش بربیام و روسفید شم. 

مشروح این مسائل در اسرع وقت به سمع و نظر دوستای گلم خواهد رسید. 

 الان دیگه برم تا اخراج نشدم

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر سر به هوا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:49 http://toranj89.persianblog.ir

امیدوارم از پس کارت بر بیای،مراحل خرید خیلی با حال بود،چقدرم کیف میدهمن که عاشق خریدم
عروسی خواهرتم مبارک

قربونت عزیز دلم. جدی دیدی خانوما طفلکیها همش باید برن بعد از شصتاد دور دیدن و هوار دور بروو لباس با کلی حساب کتاب قشنگی ش مد بودنش و قیمتش و .... خرید کنن. همه عشخ خرید به همیناشه دیگه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد