نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

زندگی من

حقیقتش من یه دختر کاملاً معمولی ام. می تونم زندگی م  رو به سه بُعد مجزا تقسیم کنم که به ترتیب اهمیتش برام میشه :

1-      زندگی شخصی م

2-      درس و ادامه تحصیلم م

3-      کارم

درباره زندگی شخصی م این که فهلاً خونه بابایی تشریف فرما ام و الحمد الله راضی از خانواده. همه عشقم خانوادم هستن که همیشه و همیشه ، در همه مراحل زندگی مدافعم بودن و تشویقم کردن. اگه نباشن منم نیستم.

درباره درسم این که من کارشناسی ارشد هستم. هفته پیش موفق شدم از پایان نامه م دفاع کنم و این مقطع رو هم به پایان برسونم.عشقم رشته تحصیلی م و درسمه. در کل علاقمند به ادامه تحصیل می باشم . دقیقاً از اونا که وقتی بهشون می رسی میگی هوووووووووع...... بچه خر خون .... راضی هم هستم.  البته خیلی باحال هستم ها Flowerنه فک کنین از اونایی که صرفاً خر می زنن! از اونایی ام که تو دانشگاه بهشون میگن : اوه اوه اوه کی وقت می کنی درس بخونی! یا اونایی که تو جمع دوستانه و خودمونی معروف میشن به گروه بی تربیتها....... البته اصلا بی تربیت نیستما!!!

در باره کارم ، این که من بلافاصله بعد از دوره کارشناسی و علی رغم کسادی بازار کار رشته مون تو شهرستان و بیکاری قالب همکلاسی ها ، به لطف خدا و با تکیه بر اون و بدون اینکه هیچگونه آشنا یا پارتی داشته باشم رفتم سر کار که این مقوله رو همون " گر ایزد ببندد ز حکمت دری * زرحمت گشاید در دیگری " می دونم! چیزی که اگه تو اون مقطع از زندگی م اتفاق نمی افتاد ، من قطعاً الان اینجا نبودم ولی خب خدا دید جنبه منبه یُخدی ، خارج از ظرفیته ... بیخیالمون شد.محل کارم وعالم همکارا تقریباً برره 2 ست. داستانهایی که هم خنده س هم گریه . به موقع ان شاالله بهره مندتون می فرمایم .جوری که خودتون بهم حق می دین.

کارشناسی ارشد رو لِک لِک کنان و ضمن کار خوندم و دوس دارم دکترا هم بخونم اگر عمری باقی بود و همتی در دست که البته فهلا موجود نیست.....

اما آرزوهام :

در زندگی شخصی ، مث هر دختر دیگه ای دوس دارم زندگی شخصی و ازدواج خوبی داشته باشم و بتونم بچه های خوبی رو تربیت کنم تا بعد از من به یادگار بمونن . آخه خیلی تحفه می باشیَم حتماً روزگار موظفه آثار باستانی منو به احسن وجه حفظ کنه!

در زمینه درسم ، دوس دارم بخونم و بفهمم . اگه بخوام جدی صحبت کنم ، درس خوندن و ادامه تحصیل رو فقط به این دلیل دوس دارم که حس می کنم همیشه رو به جلو می رم و هر روز یه چیز تازه یاد می گیرم . Girl Powerچیزهایی رو می بینم که فقط می تونم بگم " فتبارک الله احسن الخالقین" همون " دَمِت گرم خدا جون، چیکااااااار کردی" و ما کجاییم.

در زمینه کارم ، دوس دارم کارای پژوهشی انجام بدم مخصوصاً در زمینه های مورد علاقه م . چون اونم یادگیری توشه. اگر نه ترجیح می دم با بچه ها کار کنم چون دنیای صادقی دارن و از بودن باهاشون آزرده نمیشی . یا لااقل  کاری که از انجام دادنش لذت ببرم . جَبری بر اون حاکم نباشه ومَخلَص کلام این که دوس ندارم مجبور به کار کردن باشم . دلم میخواد تفننی کار کنم  و کار اولویت اولم تو زندگی نباشه. حالا تو رو خدا بیا کار کن دختررررررررر.......... 

ان شاءالله که همه دوستای گلم به آرزوهاشون برسن و خوش باشن 

فهلا برم به کارام برسم دیگه  

نظرات 8 + ارسال نظر
بازیگوش چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://bazigooshi7.persianblog.ir

خوش اومدی خانوم گل
ممنون از اصلاعاته کافیت فضولیم کاملا برطرف شد

در زمینه درسی و پژوهش منم مثه تو خیلیی علاقمنده
ایشالا موفق باشی

سلام عزیزم
اصلاعاته کافیت رو متوجه نشدم!!! خنگولم آیا؟؟

ستاره آسمان پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 http://khatere88.persianblog.ir/

سلام باران جون لینکت کردم .منزل نو هم مبارک

ببینم ماشالا تو که از نوشته هات معلومه سرحالی ! در هر صورت هر کمکی چیزی از دستم بر میاد بگو گلم در خدمتم

سلام گلم ممنون که بهم سر زدی
شنیدی میگن اونی که گریه می کنه یه درد داره و اونی که می خنده هزار درد!!! بگذریم . بااینا دلخوشم دیگه. ان شاله این هفته که گذشت قصه هامو میگم براتون . این هفته یه کم سرم شلوغه. با دست بر میام براتون تعریف می کنم

بازیگوش پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43

نه عزیزمممم شرمنده اشتباه تایپی بود
منظورم اطلاعات بود

زینت سادات جعفری پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:01 http://nabze-abi.blogfa.com

سلام عزیزم ...

خیلی خوشحالم از آشناییت ...

فعلا که نت من بشدت قاطی داره فقط تونستم همین پستتو بخونم ...

خیلی خوش اومدی به جمع وبلاگ نویس ها! امیدوارم رابطه مون ادامه پیدا کنه!

برقرار باشی

یاحق

سلام عسلم
خیلی خوشحال شدم اومدین. یا علی تا تهش هستیمممممممممممممممممم
بووووووووووس

زهره جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 http://golesorkh.parsiblog.com

سلام بهار حان
دیشبم اومدم اما کامنت نذاشتم انگار؟
شایدم ثبت نشد...
بهرحال خوشحال شدم از آشنایی باهات... کم و بیش کامنتاتو دنبال میکردم وبلاگ بهار...
خوبه که تصمیم گرفتی به نوشتن :)

موفق باشی
کمکی هم خواستی در خدمتیم
البته اگه از دستمون بر بیاد.

سلام زهره جونم خوشحالم کردی عزیزم بابت کمکهات هم ممنون

یاسی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 http://pejvakesokoot.blogfa.com/

سلام

وبلاگت مبارک.از وبلاگ زهره حس فضولی منو کشوند اینجا

موفق باشی در همه مراحل....

سلام یاسی جونم
از اینکه افتخار دادی ممنونم خوشحال میشم بتونم دوست خوبی برات باشم

PaRiA شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:28

داللی
سیلام عسیسم.وبت خیلی خوشمله.منم دوس دارما وب بسازم.یعنی دوبار ساختما.اما آقامون کفت تختش کن.ما هم مرد ذلیل،کفتیم جشم!
خوبه،انشاا... موفق باشی ناناسی.بوسداللی
سیلام عسیسم.وبت خیلی خوشمله.منم دوس دارما وب بسازم.یعنی دوبار ساختما.اما آقامون کفت تختش کن.ما هم مرد ذلیل،کفتیم جشم!
خوبه،انشاا... موفق باشی ناناسی.بوس

سلام عزیزم
خوش اومدی

خانوم کوچولو شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 http://www.zendegi-man.blogfa.com

سلام عزیزم .مرسی که اومدی پیشم. پس تازه کاری ؟ ایشالا موفق باشی.
ممنون بابت لینک.منم لینکتون کردم

سلام گلم
ممنونم بووووس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد