نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

از همدردی وفلاگ جانمان برای اولین قدم ممنونیم!!!

به سلامتی اومدم اینجا کلی درد دل کردم این وبلاگ نامرد(‌بلاگ اسکای رو میگما دخمل من دخمل گلیه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید ) از بی تجربگی من سوء استفاده نمود و همش رو بروند... تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدای نامردا ... شما هم ... بابا سنگ صبور !!!‌ چرا آخه !!!؟؟؟؟!!‌من نوشته هامو می خوام ..........تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

بهدا میام می نویسم .فک کردن من از رو می رم . عمرا.......... 

فعلاتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد